Kampania suplementu VITRUM® Calcium 1250, w której poprzez przygotowaną edukacyjną kampanię treści, prowadzoną w internecie oraz TV, podpowiadamy, jak zadbać o piękny i zdrowy uśmiech 🙂
Multichannelowa kampania edukacyjno - sprzedażowa
dla linii preparatów na wszawicę - HEDRIN®
HEDRIN® ... i panika znika!
Linia preparatów HEDRIN®, której promotorem jest Stada Poland, przeznaczona jest do leczenia i zapobiegania wszawicy u dzieci i dorosłych. Z nowoczesną linią preparatów Hedrin® chcemy pomóc pokonywać wszawicę i zapewniamy skuteczną ochronę.
Produkty naszego Klienta wyróżnia wysoka skuteczność potwierdzona badaniami klinicznymi, wysokie bezpieczeństwo bez pestycydów- brak działania toksycznego i ryzyka rozwoju oporności, wygoda stosowania poprzez łatwą i szybka aplikację i działanie, bez konieczności wyczesywania.
Do naszych zadań należało stworzenie i realizacja kampanii, m.in.:
- koncepcja kreatywna komunikacji marki – komunikacja 360°: stworzenie zupełnie nowej komunikacji marki do konsumentów, farmaceutów oraz szkół i przedszkoli
- stworzenie KV produktu, koncepcja i produkcja strony www.wszawica-hedrin.pl
- koncepcja i stworzenie wszystkich materiałów do komunikacji z rynkiem (KV, prezentacje edukacyjne, kreacje do kampanii)
- koncepcja i stworzenie wszystkich materiałów do komunikacji z lekarzami i farmaceutami (KV, prezentacje edukacyjne, kreacje do kampanii, LP z quizem)
- koncepcja i stworzenie wszystkich materiałów do komunikacji ze szkołami i nauczycielami (KV, dedykowany LP, plakaty i ulotki, prezentacje edukacyjne, kreacje do kampanii)
- adaptacja kilku animacji video na cele komunikacji z ww. grupami celowymi
- strategia mediowa komunikacji, zakup mediów, produkcja formatów oraz realizacja kampanii
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Kampania suplementu VITRUM® Calcium 1250, w której poprzez przygotowaną edukacyjną kampanię treści, prowadzoną w internecie oraz TV, podpowiadamy, jak zadbać o piękny i zdrowy uśmiech 🙂
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.