Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla suplementu diety HISTAsolv®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię edukacyjną oraz zasięgową, w tym komunikację do lekarzy.
Wielokanałowa kampania
dla leku HIRUDOID®
HIRUDOID® - kiedy problem dotyczy żył.
Dla naszego Klienta, firmy STADA POLAND, przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy kampanię dla leku HIRUDOID®.
HIRUDOID® jest przeznaczony do stosowania miejscowego w leczeniu zapalenia żył powierzchownych oraz tępych urazów z krwiakami lub bez. Badania wykazały, że po miejscowym zastosowaniu preparat HIRUDOID® powoduje szybsze wchłanianie krwiaków podskórnych i obrzęków. HIRUDOID® zawiera organo-heparynoid (polisiarczan mukopolisacharydowy), który wnikając poprzez skórę do tkanek położonych pod powierzchnią skóry wywiera działanie: przeciwzapalne, przeciwzakrzepowe i regeneracyjne.
Naszym zadaniem było przygotowanie koncepcji komunikacji 360°. W jej ramach przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy wielokanałową kampanię, która obejmowała:
- koncepcje i produkcje LP produktowego www.hirudoid.pl
- strategię mediową komunikacji, zakup mediów
- produkcję formatów i materiałów reklamowych
- przygotowanie tematów marketingu treści oraz stworzenie przez naszych ekspertów contentu na www i do kampanii oraz realizacja kampanii content marketingowej
- koncepcja i produkcja spotów video oraz zaplanowanie i realizacja kampanii video online
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla suplementu diety HISTAsolv®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię edukacyjną oraz zasięgową, w tym komunikację do lekarzy.
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.