Kampania suplementu VITRUM® Calcium 1250, w której poprzez przygotowaną edukacyjną kampanię treści, prowadzoną w internecie oraz TV, podpowiadamy, jak zadbać o piękny i zdrowy uśmiech 🙂
Edukacyjna kampania contentowa
dla suplementu diety FEMELIS MENO
FEMELIS MENO
- menopauza bez hormonów.
Femelis Meno, którego promotorem w Polsce jest Stada Poland to jedyny na polskim rynku niehormonalny preparat pochodzenia roślinnego (suplement diety) dla kobiet z objawami wazomotorycznymi menopauzy.
Femelis Meno jest produkowany w zaawansowanym technologicznie procesie, w wyniku którego z pyłków i słupków kwiatowych zostaje wyizolowana oczyszczona cytoplazma, zawierająca ponad 130 substancji aktywnych (m.in. aminokwasy, witaminy, składniki mineralne, kwasy tłuszczowe, antyoksydanty).
Zostało nam powierzone zadanie przygotowania pomysłu i realizacja kampanii dla produktu Femelis Meno do wąskiej grupy celowej kobiet 45+.
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy projekt "OSWAJAMY MENOPAUZĘ". Była to niestandardowa kampania, oparta o działania digital oraz prasę, jako spójne działania wspierające się wzajemnie. Zbudowaliśmy dedykowaną sekcję specjalną dla marki Femelis Meno przy współpracy z serwisem Claudia.pl, gdzie edukowaliśmy kobiety w temacie menopauzy oraz stylu życia w tym okresie życia. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.
Projekt osiągnął duży zasięg, marka Femelis Meno zyskała dużą świadomość w grupie celowej.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Kampania suplementu VITRUM® Calcium 1250, w której poprzez przygotowaną edukacyjną kampanię treści, prowadzoną w internecie oraz TV, podpowiadamy, jak zadbać o piękny i zdrowy uśmiech 🙂
Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.