Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Kampania edukacyjna suplementu diety
VITRUM® Calcium 1250
VITRUM CALCIUM dla zdrowych zębów
Unipharm jest amerykańską firmą farmaceutyczną, specjalizującą się w produkcji leków dostępnych bez recepty (OTC) oraz suplementów diety. Działa na wielu rynkach na całym świecie, dostarczając produkty najwyższej jakości. Przygotowaliśmy dla tego Klienta kampanie dla produktu - VITRUM® Calcium 1250.
Suplement diety VITRUM® Calcium 1250 zawiera naturalny wapń z muszli ostryg. Jest to surowiec całkowicie naturalny, który już wykazał swoją wysoką biodostępność – został przyswojony przez żywy organizm ostryg i wbudowany w strukturę muszli.
Celem kampanii było m.in. ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY, WZMOCNIENIE ŚWIADOMOŚCI NA TEMAT PRODUKTU VITRUM D3 CALCIUM, DOTARCIE DO GRUPY DOCELOWEJ. Głównym przekazem kampanii była edukacja w ujęciu zdrowych zębów, do czego niezbędne jest przyjmowanie dobrej jakości suplementów z wapniem.
Kampania opierała się w znacznej części o narzędzia content marketingowe. W tym celu stworzyliśmy serię artykułów medycznych, które zamieściliśmy na serwisach z kategorii Zdrowie, m.in. poprzez dedykowaną sekcję specjalną na abcZDROWIE. pl . Został również przygotowany landing page z medycznym contentem, edukujący w temacie suplementacji Vitrum Calcium i jego wpływu na organizm.
Jednocześnie kampania została wsparta spotem video, który emitowaliśmy m.in na Youtube. Ważnym elementem kampanii były stale prowadzone działania w Google (AdWords oraz GDN) oraz audience programmatic do określonych profili użytkowników. Uzupełnieniem kampanii było lokowanie produktu Klienta w TV w programie o tematyce lifestyle/zdrowie oraz obecność eksperta Klienta w studio oraz rozmowa z nim na temat znaczenia suplementacji wapnia dla zdrowia zębów. Został tez na antenie ogłoszony konkurs, który odbywał się w kanałach social media wydawcy.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.