microgeneration xennials

Xennials: unikalna grupa oraz nowy segment marketingowy

Jesteś potomkiem baby boomers, uważasz siebie za jednego z millenialsów czy może utożsamiasz się z najmłodszą generacją Z? Pewnie każda osoba odnalazłaby się w jednej z tych grup, ale jak sobie poradzić, kiedy okazuje się, że nie należy się do żadnej z nich, że znajdujesz się pomiędzy generacjami? Nie ma co się dziwić! Tak się […]

Najnowszy trend w content marketingu

Trendjacking – nowa taktyka marketingu partyzanckiego?

Pojawienie się pojęcia „trendjacking” zbiegło się w czasie z powstaniem Twittera, czyli dobą wprowadzenia funkcji hasztagów. Właśnie dzięki hasztagom użytkownicy na bieżąco byli w stanie odkrywać nowe pojawiające się trendy. Firmy otrzymały możliwość wykorzystania aktualnych trendów w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników, dodając dopasowane do swoich wpisów popularne hasztagi w Social Media oraz łącząc te wpisy […]

Telewizja nie umiera, lecz adaptuje się
i podąża za zmianami.

Jednym z najbardziej rozpowszechnionych błędów wśród dzisiejszych reklamodawców jest przekonanie, że maleje znaczenie telewizji jako medium. W takim razie, z całą odpowiedzialnością podejmujemy wyzwanie i spróbujemy zakwestionować owe przekonanie twierdząc, że telewizja wcale nie umiera, lecz ewoluuje i przybiera nowe formy.Telewizja tradycyjna nadal dominuje wśród polskich odbiorców, jednak polscy millenialsi wykazują coraz mniej zainteresowania owym […]

Czy Twoja marka „słucha” klienta?

Kwestia skutecznie prowadzonej komunikacji między marką a klientem, w tym osiągnięcia jego lojalności, zawsze pozostaje głównym wyzwaniem zarówno dla brand menedżerów jak i dla agencji reklamowych. Każdy marketingowiec wie o znaczeniu content marketingu, a szczególnie o tym, że dobry content jest kluczem do dobrej komunikacji oraz perfekcyjnego pozycjonowania marki na rynku. Jednak samo pisanie angażujących […]

Czy „pan artysta” na pewno wie co robi?

Nie zawsze… Jeśli tylko on w projekcie ma jedyną słuszną wizję, tylko on rozumie to co robi, jako jedyny zna się na sztuce jaką tworzy i to on we własnej opinii obiera jedyną słuszną drogę (jest przecież dizajnerem – niemalże bogiem) to najczęściej jak większość nadętych twórców tego i owego nie widzi niestety wiele poza […]

Porozmawiajmy o tym
jak człowiek z człowiekiem

Gdy zaczynamy planować działania, jednym z pierwszych kroków jest ustalenie, do kogo będzie kierowana nasza komunikacja. Niemal automatycznie wskazujemy wtedy, czy jest to komunikowanie B2B czy B2C, nie zastanawiając się nad innymi możliwościami. Trzymamy się pewnych ustalonych, dobrze znanych nam podstawowych schematów. Jednak priorytety konsumentów się zmieniają. Zmieniają się sami konsumenci i ich oczekiwania nie […]

hi!

hi! Stało się. W końcu rusza nasz blog, który w planach był już od dłuższego czasu. Tylko od czego zacząć? Pierwszy post jest chyba jednym z trudniejszych postów. Zacznijmy od początku. Skąd sam pomysł na bloga? Pewnie stąd, że mamy dużo do powiedzenia i wierzymy, że nasze przemyślenia mogą się komuś przydać. Pracując z naszymi […]