• O nas
  • Struktura
    • hi Media
    • hi Video
    • hi Sport
    • hi Academy
    • hi Sonic
  • Oferta
  • Case Studies
  • Aktualności
  • Kontakt
  • slidebg1

    realizujemy zintegrowane

    kampanie marketingowe

    Więcej

Media

Kompleksowo obsługujemy małych i dużych klientów. Tworzymy strategie 360°, planujemy i kupujemy media, kreujemy materiały reklamowe i strony www

PERFORMANCE MARKETING

hi MEDIA planuje i realizuje kampanie efektywnościowe dla swoich klientów we wszystkich modelach dostępnych na rynku. Dlatego jesteśmy w stanie testować skuteczność różnych kreacji i modeli rozliczeń.

Zapytaj

RTB

Real-Time Bidding (RTB) to model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym.

Zapytaj

MOBILE MARKETING

„Jeśli nie ma Cię w mobile – nie istniejesz”. To prawda, dlatego chętnie pomożemy Ci zwiększyć sprzedaż produktów i usług poprzez kanały mobilne, z użyciem najnowszych trendów i technologii rynkowych.

Zapytaj

SEO / SEM

Pozycjonowanie stron w Google to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Umożliwia dotarcie do dużej liczby użytkowników i przyczynia się bezpośrednio do zwiększenia popularności Twojej www.

Zapytaj

CONTENT MARKETING

Content marketing to tworzenie interesujących treści oraz ich dystrybucja do dokładnie zdefiniowanych grup odbiorców. Pomożemy Ci zaplanować i wdrożyć efektywną strategię content marketingową.

Zapytaj

SOCIAL MEDIA

hi MEDIA silnie angażuje użytkowników i tworzy interakcje z markami w różnych kanałach komunikacji social media. Od strategii i produkcji contentu, po realizację koncepcji i zaangażowanie fanów.

Zapytaj

AUDIENCE PROGRAMMATIC

Audience targeting umożliwia wykorzystanie w kampaniach reklamowych segmentów użytkowników, budowanych w oparciu o ich zachowania w internecie (zainteresowania i intencje zakupowe).

Zapytaj

WIDEO ONLINE

Reklamy wideo obecnie stanowią tańszą oraz efektywniejszą alternatywę dla reklamy telewizyjnej oraz kinowej. Ze względu na wysoki zasięg, gwarantują precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej.

Zapytaj

PRASA

Gazety i czasopisma wciąż są skutecznymi nośnikami reklam – trzeba tylko wiedzieć jak z nich korzystać. Jesteś ciekaw jak kreatywnie wykorzystać ten nośnik reklamowy? Chętnie pomożemy!

Zapytaj

RADIO

Mimo krótkiego czasu trwania reklamy, kampania w radio daje wiele możliwości dzięki niskim kosztom dotarcia i dużej elastyczności. Radio doskonale uzupełnia zasięg telewizyjny i działania digitalowe.

Zapytaj

TV

TV jest wciąż popularnym urządzeniem, gdzie konsumujemy content (wiadomości, filmy, rozrywka itd.), ale popularność ta spada. Umiemy efektywnie zaplanować kampanie TV, używając nowoczesnych narzędzi.

Zapytaj

BLOGOSFERA

Popularność blogerów nieustannie rośnie. Bezsprzecznie stali się liderami opinii i idolami internautów. Co jednak zrobić, aby informacja o Twojej firmie znalazła się na blogu? Chętnie doradzimy!

Zapytaj

KREACJA

Dobra strategia kreatywna jest podstawą każdej kampanii reklamowej. Musi być przede wszystkim efektywna i zbudowana w taki sposób, aby odbiorca mając z nią kontakt zareagował zgodnie z oczekiwaniami.

Zapytaj

PRODUKCJA WIDEO

Spot reklamowy, animacja, viral, film korporacyjny, filmy employerbrandingowe, video prezentacja produktu lub usługi, film instruktażowy? Stworzymy dla Twojego biznesu wymarzony materiał wideo.

Zapytaj

OOH i DOOH

Dobrze zaplanowana kampania OOH/DOOH potrafi odpowiednio wykreować nową markę, produkt czy ideę, a także skłonić konsumentów do działania. Zaplanujemy kampanię OOH/DOOH, która spełni Twoje oczekiwania

Zapytaj

DRUK MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH

Drukujemy wszystko i na wszystkim. Od projektu po realizację. Projektujemy i wykonujemy każdego rodzaju gadżety reklamowe. I wszystko w bardzo konkurencyjnych cenach.

Zapytaj

PRODUKCJA AUDIO

W naszym studio realizujemy produkcje reklam radiowych, nagrań lektorskich, audycji sponsorowanych. Kompleksowo produkujemy i realizujemy pakiety jingli oraz dźwięków autopromocyjnych.

Zapytaj

PROJEKTY NIESTANDARDOWE

Tworzymy innowacyjne, niestandardowe projekty „szyte na miarę”. Eventy, reklama wychodząca poza tradycyjne kanały komunikacji, strategie pozwalające długofalowo zaangażować odbiorcę? Sky is the limit!

Zapytaj

STRONY WWW I PLATFORMY ECOMMERCE

Zajmujemy się kompleksową realizacją projektów, analizujemy i projektujemy funkcjonalności, opracowujemy graficznie, kodujemy, programujemy i wdrażamy serwisy www, platformy e-commerce i aplikacje.

Zapytaj

BADANIA MARKETINGOWE

W dzisiejszej sytuacji rynkowej badania marketingowe są nieocenionym źródłem informacji, niezbędnych do podjęcia trafnej decyzji, która może zaważyć o sukcesie działań marketingowych.

Zapytaj

LEAD GENERATION

W przypadku zbierania leadów najważniejsza jest odpowiednia strategia komunikacyjna kampanii. Specjalizujemy się w każdym typie kampanii lead generation (kampanie, konkursy, LP).

Zapytaj

PERFORMANCE MARKETING

hi MEDIA planuje i realizuje kampanie efektywnościowe dla swoich klientów we wszystkich modelach dostępnych na rynku. Dlatego jesteśmy w stanie testować skuteczność różnych kreacji i modeli rozliczeń.

Zapytaj

RTB

Real-Time Bidding (RTB) to model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym.

Zapytaj

MOBILE MARKETING

„Jeśli nie ma Cię w mobile – nie istniejesz”. To prawda, dlatego chętnie pomożemy Ci zwiększyć sprzedaż produktów i usług poprzez kanały mobilne, z użyciem najnowszych trendów i technologii rynkowych.

Zapytaj

SEO / SEM

Pozycjonowanie stron w Google to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Umożliwia dotarcie do dużej liczby użytkowników i przyczynia się bezpośrednio do zwiększenia popularności Twojej www.

Zapytaj

CONTENT MARKETING

Content marketing to tworzenie interesujących treści oraz ich dystrybucja do dokładnie zdefiniowanych grup odbiorców. Pomożemy Ci zaplanować i wdrożyć efektywną strategię content marketingową.

Zapytaj

SOCIAL MEDIA

hi MEDIA silnie angażuje użytkowników i tworzy interakcje z markami w różnych kanałach komunikacji social media. Od strategii i produkcji contentu, po realizację koncepcji i zaangażowanie fanów.

Zapytaj

AUDIENCE PROGRAMMATIC

Audience targeting umożliwia wykorzystanie w kampaniach reklamowych segmentów użytkowników, budowanych w oparciu o ich zachowania w internecie (zainteresowania i intencje zakupowe).

Zapytaj

WIDEO ONLINE

Reklamy wideo obecnie stanowią tańszą oraz efektywniejszą alternatywę dla reklamy telewizyjnej oraz kinowej. Ze względu na wysoki zasięg, gwarantują precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej.

Zapytaj

PRASA

Gazety i czasopisma wciąż są skutecznymi nośnikami reklam – trzeba tylko wiedzieć jak z nich korzystać. Jesteś ciekaw jak kreatywnie wykorzystać ten nośnik reklamowy? Chętnie pomożemy!

Zapytaj

RADIO

Mimo krótkiego czasu trwania reklamy, kampania w radio daje wiele możliwości dzięki niskim kosztom dotarcia i dużej elastyczności. Radio doskonale uzupełnia zasięg telewizyjny i działania digitalowe.

Zapytaj

TV

TV jest wciąż popularnym urządzeniem, gdzie konsumujemy content (wiadomości, filmy, rozrywka itd.), ale popularność ta spada. Umiemy efektywnie zaplanować kampanie TV, używając nowoczesnych narzędzi.

Zapytaj

BLOGOSFERA

Popularność blogerów nieustannie rośnie. Bezsprzecznie stali się liderami opinii i idolami internautów. Co jednak zrobić, aby informacja o Twojej firmie znalazła się na blogu? Chętnie doradzimy!

Zapytaj

KREACJA

Dobra strategia kreatywna jest podstawą każdej kampanii reklamowej. Musi być przede wszystkim efektywna i zbudowana w taki sposób, aby odbiorca mając z nią kontakt zareagował zgodnie z oczekiwaniami.

Zapytaj

PRODUKCJA WIDEO

Spot reklamowy, animacja, viral, film korporacyjny, filmy employerbrandingowe, video prezentacja produktu lub usługi, film instruktażowy? Stworzymy dla Twojego biznesu wymarzony materiał wideo.

Zapytaj

OOH i DOOH

Dobrze zaplanowana kampania OOH/DOOH potrafi odpowiednio wykreować nową markę, produkt czy ideę, a także skłonić konsumentów do działania. Zaplanujemy kampanię OOH/DOOH, która spełni Twoje oczekiwania

Zapytaj

DRUK MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH

Drukujemy wszystko i na wszystkim. Od projektu po realizację. Projektujemy i wykonujemy każdego rodzaju gadżety reklamowe. I wszystko w bardzo konkurencyjnych cenach.

Zapytaj

PRODUKCJA AUDIO

W naszym studio realizujemy produkcje reklam radiowych, nagrań lektorskich, audycji sponsorowanych. Kompleksowo produkujemy i realizujemy pakiety jingli oraz dźwięków autopromocyjnych.

Zapytaj

PROJEKTY NIESTANDARDOWE

Tworzymy innowacyjne, niestandardowe projekty „szyte na miarę”. Eventy, reklama wychodząca poza tradycyjne kanały komunikacji, strategie pozwalające długofalowo zaangażować odbiorcę? Sky is the limit!

Zapytaj

STRONY WWW I PLATFORMY ECOMMERCE

Zajmujemy się kompleksową realizacją projektów, analizujemy i projektujemy funkcjonalności, opracowujemy graficznie, kodujemy, programujemy i wdrażamy serwisy www, platformy e-commerce i aplikacje.

Zapytaj

BADANIA MARKETINGOWE

W dzisiejszej sytuacji rynkowej badania marketingowe są nieocenionym źródłem informacji, niezbędnych do podjęcia trafnej decyzji, która może zaważyć o sukcesie działań marketingowych.

Zapytaj

LEAD GENERATION

W przypadku zbierania leadów najważniejsza jest odpowiednia strategia komunikacyjna kampanii. Specjalizujemy się w każdym typie kampanii lead generation (kampanie, konkursy, LP).

Zapytaj
Więcej o Media

Video

Kreujemy i produkujemy spoty reklamowe, filmy korporacyjne, instruktażowe, szkoleniowe, filmy promocyjne, billboardy sponsorskich, jak również animacje reklamowe.

Sport

Jesteśmy agencją marketingu sportowego złożoną z zespołu ludzi posiadających doświadczenie w świecie sportu. Zapraszamy do współpracy!

MARKETING SPORTOWY

Kompleksowa obsługa w zakresie prowadzenia komunikacji marki poprzez sport i w jego otoczeniu, jak i w zakresie marketingu sportu, promocji wydarzeń sportowych

Zapytaj

EVENTY SPORTOWE

Zajmujemy się pomocą w prowadzeniu zintegrowanej komunikacji marki na eventach sportowych. Organizatorom pomagamy pozyskać sponsorów. Klientom pomagamy w dobraniu odpowiednich wydarzeń sportowych

Zapytaj

PROJEKTY NIESTANDARDOWE

Projektujemy niestandardowe strategie komunikacji w otoczeniu emocji i wydarzeń sportowych, z wykorzystaniem zintegrowanej komunikacji multichannel

Zapytaj

REKLAMA NA OBIEKTACH SPORTOWYCH

Pomagamy firmom w zakresie planowania i zakupu powierzchni reklamowych na obiektach sportowych w Polsce i za granicą

Zapytaj

KAMPANIE DOCIERAJĄCE DO FANÓW SPORTU

Specjalizujemy się w prowadzeniu komunikacji banerowej jak i kontententowej kierowanej do szeroko rozumianych fanów sportu. Wliczając w to także rozwiązania z zakresu Big Data i Programmatic

Zapytaj

MARKETING SPORTOWY

Kompleksowa obsługa w zakresie prowadzenia komunikacji marki poprzez sport i w jego otoczeniu, jak i w zakresie marketingu sportu, promocji wydarzeń sportowych

Zapytaj

EVENTY SPORTOWE

Zajmujemy się pomocą w prowadzeniu zintegrowanej komunikacji marki na eventach sportowych. Organizatorom pomagamy pozyskać sponsorów. Klientom pomagamy w dobraniu odpowiednich wydarzeń sportowych

Zapytaj

PROJEKTY NIESTANDARDOWE

Projektujemy niestandardowe strategie komunikacji w otoczeniu emocji i wydarzeń sportowych, z wykorzystaniem zintegrowanej komunikacji multichannel

Zapytaj

REKLAMA NA OBIEKTACH SPORTOWYCH

Pomagamy firmom w zakresie planowania i zakupu powierzchni reklamowych na obiektach sportowych w Polsce i za granicą

Zapytaj

KAMPANIE DOCIERAJĄCE DO FANÓW SPORTU

Specjalizujemy się w prowadzeniu komunikacji banerowej jak i kontententowej kierowanej do szeroko rozumianych fanów sportu. Wliczając w to także rozwiązania z zakresu Big Data i Programmatic

Zapytaj
Więcej o Sport

Academy

hi ACADEMY to brand szkoleniowy hi GRUPA, powołany w odpowiedzi na potrzebę rynku dotyczącą aktualizowania wiedzy związanej z nowoczesnym marketingiem

TRENDY

Żeby poruszać się sprawnie w marketingu internetowym trzeba zrozumieć potrzeby i zachowania nowoczesnych konsumentów, poznać narzędzia e-marketingu oraz trendy, które można wykorzystać w komunikacji

Zapytaj

PLANOWANIE

Planowanie działań internetowych wymaga wiedzy na temat zasad tworzenia kreacji, przewagi narzędzi internetowych nad mediami tradycyjnymi, umiejętności zdefiniowania targetu i stworzenia mediaplanu

Zapytaj

E-COMMERCE

Szkolenie przeznaczone dla osób odpowiadających za promocję i sprzedaż w sklepach internetowych. E-sklep krok po kroku i case study

Zapytaj

VIDEO MARKETING

Video jest metatrendem w rozwoju digital marketingu. Na szkoleniu dowiesz się, jakie spoty video tworzyć, jak wykorzystać potencjał komunikacji video w swoich działaniach marketingowych i PR-owych

Zapytaj

PHARMAMARKETING

Nasze szkolenia marketingowe mają pomóc początkującym i doświadczonym marketing, brand i product managerom, w zdobyciu i umocnieniu wiedzy zgodnej z zasadami Pharma Marketingu 2.0

Zapytaj

STRATEGIE KREATYWNE

Dobra strategia kreatywna jest podstawą każdej kampanii reklamowej. Musi być przede wszystkim efektywna i zbudowana w taki sposób, aby odbiorca mając z nią kontakt zareagował zgodnie z oczekiwaniami

Zapytaj

TRENDY

Żeby poruszać się sprawnie w marketingu internetowym trzeba zrozumieć potrzeby i zachowania nowoczesnych konsumentów, poznać narzędzia e-marketingu oraz trendy, które można wykorzystać w komunikacji

Zapytaj

PLANOWANIE

Planowanie działań internetowych wymaga wiedzy na temat zasad tworzenia kreacji, przewagi narzędzi internetowych nad mediami tradycyjnymi, umiejętności zdefiniowania targetu i stworzenia mediaplanu

Zapytaj

E-COMMERCE

Szkolenie przeznaczone dla osób odpowiadających za promocję i sprzedaż w sklepach internetowych. E-sklep krok po kroku i case study

Zapytaj

VIDEO MARKETING

Video jest metatrendem w rozwoju digital marketingu. Na szkoleniu dowiesz się, jakie spoty video tworzyć, jak wykorzystać potencjał komunikacji video w swoich działaniach marketingowych i PR-owych

Zapytaj

PHARMAMARKETING

Nasze szkolenia marketingowe mają pomóc początkującym i doświadczonym marketing, brand i product managerom, w zdobyciu i umocnieniu wiedzy zgodnej z zasadami Pharma Marketingu 2.0

Zapytaj

STRATEGIE KREATYWNE

Dobra strategia kreatywna jest podstawą każdej kampanii reklamowej. Musi być przede wszystkim efektywna i zbudowana w taki sposób, aby odbiorca mając z nią kontakt zareagował zgodnie z oczekiwaniami

Zapytaj
Więcej o Academy

Sonic

Rozumiemy potrzeby i język marki. Nadążamy za ciągłą ewolucją sposobu odbierania rzeczywistości przez współczesnego człowieka. Posługujemy się dźwiękiem!

LOGOTYP DŹWIĘKOWY

Opracujemy dla twojej marki unikalny logotyp dźwiękowy, który będzie doskonałym uzupełnieniem klasycznego Corporate Identity twojej firmy

Zapytaj

MUZYKA REKLAMOWA

Muzyka może powodować zarówno negatywne jak i pozytywne reakcje, wpływając na naszą uwagę, nastrój, nastawienie czy w końcu decyzję konsumencką. Gdy robiona jest świadomie, przynosi pożądane efekty

Zapytaj

SPOT RADIOWY

W naszym studio zajmujemy się produkcją wszelkich rodzajów spotów audio, jingli, nagrań lektorskich z przeznaczeniem do emisji na przykład w radio!

Zapytaj

LOGOTYP DŹWIĘKOWY

Opracujemy dla twojej marki unikalny logotyp dźwiękowy, który będzie doskonałym uzupełnieniem klasycznego Corporate Identity twojej firmy

Zapytaj

MUZYKA REKLAMOWA

Muzyka może powodować zarówno negatywne jak i pozytywne reakcje, wpływając na naszą uwagę, nastrój, nastawienie czy w końcu decyzję konsumencką. Gdy robiona jest świadomie, przynosi pożądane efekty

Zapytaj

SPOT RADIOWY

W naszym studio zajmujemy się produkcją wszelkich rodzajów spotów audio, jingli, nagrań lektorskich z przeznaczeniem do emisji na przykład w radio!

Zapytaj
Więcej o Sonic

Aktualności

microgeneration xennials

Xennials: unikalna grupa oraz nowy segment marketingowy

Jesteś potomkiem baby boomers, uważasz siebie za jednego z millenialsów czy może utożsamiasz się z najmłodszą generacją Z? Pewnie każda osoba odnalazłaby się w jednej z tych grup, ale jak sobie poradzić, kiedy okazuje się, że nie należy się do żadnej z nich, że znajdujesz się pomiędzy generacjami? Nie ma co się dziwić! Tak się […]

Najnowszy trend w content marketingu

Trendjacking – nowa taktyka marketingu partyzanckiego?

Pojawienie się pojęcia „trendjacking” zbiegło się w czasie z powstaniem Twittera, czyli dobą wprowadzenia funkcji hasztagów. Właśnie dzięki hasztagom użytkownicy na bieżąco byli w stanie odkrywać nowe pojawiające się trendy. Firmy otrzymały możliwość wykorzystania aktualnych trendów w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników, dodając dopasowane do swoich wpisów popularne hasztagi w Social Media oraz łącząc te wpisy […]

Telewizja nie umiera, lecz adaptuje się
i podąża za zmianami.

Jednym z najbardziej rozpowszechnionych błędów wśród dzisiejszych reklamodawców jest przekonanie, że maleje znaczenie telewizji jako medium. W takim razie, z całą odpowiedzialnością podejmujemy wyzwanie i spróbujemy zakwestionować owe przekonanie twierdząc, że telewizja wcale nie umiera, lecz ewoluuje i przybiera nowe formy.Telewizja tradycyjna nadal dominuje wśród polskich odbiorców, jednak polscy millenialsi wykazują coraz mniej zainteresowania owym […]

microgeneration xennials

Xennials: unikalna grupa oraz nowy segment marketingowy

Jesteś potomkiem baby boomers, uważasz siebie za jednego z millenialsów czy może utożsamiasz się z najmłodszą generacją Z? Pewnie każda osoba odnalazłaby się w jednej z tych grup, ale jak sobie poradzić, kiedy okazuje się, że nie należy się do żadnej z nich, że znajdujesz się pomiędzy generacjami? Nie ma co się dziwić! Tak się […]

Najnowszy trend w content marketingu

Trendjacking – nowa taktyka marketingu partyzanckiego?

Pojawienie się pojęcia „trendjacking” zbiegło się w czasie z powstaniem Twittera, czyli dobą wprowadzenia funkcji hasztagów. Właśnie dzięki hasztagom użytkownicy na bieżąco byli w stanie odkrywać nowe pojawiające się trendy. Firmy otrzymały możliwość wykorzystania aktualnych trendów w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników, dodając dopasowane do swoich wpisów popularne hasztagi w Social Media oraz łącząc te wpisy […]

Telewizja nie umiera, lecz adaptuje się
i podąża za zmianami.

Jednym z najbardziej rozpowszechnionych błędów wśród dzisiejszych reklamodawców jest przekonanie, że maleje znaczenie telewizji jako medium. W takim razie, z całą odpowiedzialnością podejmujemy wyzwanie i spróbujemy zakwestionować owe przekonanie twierdząc, że telewizja wcale nie umiera, lecz ewoluuje i przybiera nowe formy.Telewizja tradycyjna nadal dominuje wśród polskich odbiorców, jednak polscy millenialsi wykazują coraz mniej zainteresowania owym […]

Czytaj więcej
Kontakt

info@higrupa.pl
+48 509 510 423

Struktura
  • hi Media
  • hi Sport
  • hi Academy
  • hi Sonic
Zobacz
  • O nas
  • Oferta
  • Case Studies
  • Kontakt
  • Obowiązek informacyjny – RODO
Prawne
  • Informacje o cookies
  • Regulamin reklam online
Dane rejestrowe

Hi Grupa Sp. z o.o.
Hi Media Sp. komandyt.

ul. Bokserska 2/13
02-682 Warszawa

REGON: 361540544
KRS: 0000558002
NIP: 9512392829

Dane rejestrowe

Hi Grupa Sp. z o.o.
Hi Media Sp. komandyt.

ul. Bokserska 2/13
02-682 Warszawa

REGON: 361540544
KRS: 0000558002
NIP: 9512392829

© hiGrupa 2016 - 2023