Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Co wiesz o swoich dziadkach?
Kampania dla marki Acard.
Co wiesz o...?
Polpharma jest liderem rynku farmaceutycznego w Polsce i największym polskim producentem leków.
Od ponad 80 lat cieszy się zaufaniem pacjentów, lekarzy oraz partnerów biznesowych.
Mottem firmy jest hasło:
„Ludzie pomagają Ludziom”
Dla klienta Polpharma, największego polskiego producenta leków i lidera polskiego rynku farmaceutycznego, stworzyliśmy koncepcję kreatywną oraz zrealizowaliśmy kampanię dla marki ACARD z okazji Dnia Babci i Dziadka.
Acard przy okazji szczególnych dni/świąt próbuje w nieoczywisty sposób zwrócić uwagę na kluczową rolę wiedzy o zdrowiu naszych bliskich.
Zadajemy pytania: co, tak naprawdę, wiesz o swoich bliskich? Czy wiesz wystarczająco dużo, żeby sprawić im radość w ich dniu?
Chcemy, żeby użytkownicy internetu sami wyciągnęli wnioski:
- im więcej wiem o swoich bliskich, tym łatwiej sprawię im radość.
- im więcej wiem o ich zdrowiu, tym łatwiej będę mógł im pomóc.
Realizacja
Poznaj podobne
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla suplementu diety HISTAsolv®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię edukacyjną oraz zasięgową, w tym komunikację do lekarzy.