Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Kampania launchowa
producenta kosmetyków
Animacja wspierająca kampanię rekrutacyjną
TRIA Polska, firma której strategią jest stworzenie na terenie całego kraju salonów sprzedaży produktów własnych i dedykowanych. Mottem firmy TRIA Polska jest dopasowanie luksusowego produktu do urody i potrzeb Klientów.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy www.triapolska.pl dla klienta, platformę komunikacji wraz z sekcją rekrutacyjną, do której przygotowaliśmy animację dedykowaną o firmie TRIA Polska, która była jednym z narzędzi pomocnym w strategii employer branding, jaką przygotowaliśmy.
Zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy strategię mediową procesu rekrutacji, której celem było pozyskanie partnerów firmy Tria oraz zbudowanie świadomości naszego Klienta jako dobrego eksperta i partnera w życiu prywatnym i zawodowym.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.