1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki Konkursu.
2. Organizatorem Konkursu jest hi Grupa Sp. z o.o. (dalej „Organizator”) z siedzibą przy ulicy Bokserska 2/13, 02-682 Warszawa, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000558002, NIP: 9512392829, REGON: 361540544. Partnerem w organizacji Konkursu jest GRUPA INCO S.A. (dalej „Partner”) z siedzibą w Warszawie przy ulicy Wspólnej 25, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, pod nr KRS 0000101255, NIP: 5260300428, REGON: 000599764.
3. Fundatorem nagrody jest Partner.
4. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook, Instagram czy TikTok. Serwisy wcześniej wymienione nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek działania związane z organizacją Konkursu na łamach poszczególnych serwisów.
1. Dostęp do Konkursu jest bezpłatny, a udział w nim jest dobrowolny.
2. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne zamieszkałe w Rzeczpospolitej Polsce, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolnoścido czynności prawnych, będące użytkownikami i posiadający aktywne konto w serwisie
Facebook, Instagram lub TikTok, które zaakceptowały niniejszy Regulamin (dalej:
„Uczestnik”).
3. Uczestnik oświadcza zatem, że:
a) jest osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;
b) zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do
Konkursu;
c) wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznał się z treścią dotyczącą
procedury odbioru nagrody i ją w pełni akceptuje;
d) zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu
Facebook, Instagram i TikTok;
e) wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem
w Konkursie;
f) jest zarejestrowanym Użytkownikiem jednego z portali społecznościowych Facebook,
Instagram lub TikTok;
4. Konkurs jest dostępny w formie ogłoszenia konkursowego (dalej: „Post/Reels Konkursowy“)
i odbywa się za pośrednictwem stron marki Ludwik na portalach społecznościowych
znajdujących się pod adresami: https://www.facebook.com/ludwikpl/.
https://www.instagram.com/ludwikjestekstra/ i https://www.tiktok.com/@ludwikjestekstra
5. Konkurs trwa od 5.04.2024 do 12.05.2024 do godziny 23:59:59 CET. Konkurs organizowany
jest w 3 etapach:
a. I etap konkursu – prowadzony na portalu społecznościowym Facebook w terminie
5.04.2024 – 14.04.2024
b. II etap konkursu – prowadzony na portalu społecznościowym Instagram w terminie
17.04.2024 – 28.04.2024
c. III etap konkursu – prowadzony na portalu społecznościowym TikTok w terminie
30.04.2024 – 12.05.2024
6. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone w następujących terminach oraz w następujący sposób:
a. I etap konkursu – termin ogłoszenia wyników do 22.04.2024, w komentarzu do postu
konkursowego na portalu społecznościowym Facebook
b. II etap konkursu – termin ogłoszenia wyników do 6.05.2024, w komentarzu do postu
konkursowego na portalu społecznościowym Instagram
c. I etap konkursu – termin ogłoszenia wyników do 20.05.2024, w komentarzu do postu
konkursowego na portalu społecznościowym TikTok
7. Organizator zapewnia, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem
wzajemnym, loterią promocyjną ani grą, której wynik zależy od przypadku.
8. Konkurs skierowany jest wyłącznie do osób, które są fanami marki Ludwik na Facebooku:
https://www.facebook.com/ludwikpl/, na Instagramie
https://www.instagram.com/ludwikjestekstra/ czy na TikToku:
@ludwikjestekstra
9. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora Hi Grupa Sp. z o.o.,
pracownicy Partnera, oraz ich osoby najbliższe. Pracownikami w rozumieniu Regulaminu są
członkowie organów Partnera lub Hi Grupa Sp. z o.o. a także osoby zatrudnione przez
Partnera bądź Hi Grupa Sp. z o.o. na podstawie umowy o pracę lub wykonujące inne
czynności na podstawie umowy zlecenia, lub umowy o dzieło. Osobami najbliższymi w
rozumieniu Regulaminu są osoby, z którymi pracownicy Partnera lub Hi Grupa Sp. z o.o.
pozostają w związku małżeńskim albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej.
1. Aby wziąć udział w Konkursie, należy wykonać wymienione poniżej zadanie konkursowe
zawarte również w postach konkursowych:
a. W komentarzu do posta konkursowego należy w kreatywny sposób opisać „Moje
wspomnienia z Ludwikiem”
b. Organizator dopuszcza zgłoszenia w formie tekstowej, zdjęcia lub video.
c. W przypadku zgłoszenia na platformach Instagram oraz TikTok uczestnicy mogą
dodawać zgłoszenia także za pomocą filmów typu Reels/TikTok z oznaczeniem profilu
@ludwikjestekstra.
2. O przyznaniu nagród decyduje Komisja w drodze analizy poprawności wykonania zadań przez
Uczestników Konkursu, opisanych powyżej w ust. 1.
3. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za
pośrednictwem portali Facebook, Instagram, TikTok, w postaci komentarzy z pod postami
konkursowymi.
4. Organizator zwraca uwagę na poszanowanie twórczości innych i zachowanie kultury
w wypowiedziach. Zgłoszenia zawierające wulgaryzmy i niecenzuralne słowa będą usuwane
i nie będą brały udziału w Konkursie.
5. Zwycięzca oświadcza, że treść zgłoszenia, zdjęcie lub film powstały jako zgłoszenie do
Konkursu jest wynikiem jego twórczości, a prawa do ich rozpowszechniania i wydania nie są
ograniczone.
1. Spośród nadesłanych zdjęć, Organizator nagrodzi najlepsze 45 zgłoszeń dedykowanymi
butelkami płynu do naczyń Ludwik personalizowanymi imieniem każdego ze zwycięzców o
wartości 10 zł brutto każda. Organizator zobowiązuje się do przygotowania dedykowanych
butelek i ich wysyłki do zwycięzców w terminie do 30 dni od przesłania przez zwycięzcę
swojego imienia, za pomocą wiadomości bezpośredniej w jednym z kanałów
społecznościowych, w którym akurat prowadzony był konkurs w danym etapie.
2. Wraz z Nagrodą przyznaną Laureatowi wyłonionemu zgodnie z zasadami określonymi w
niniejszym Regulaminie, przyznana zostanie dodatkowa nagroda pieniężna w kwocie
odpowiadającej 11,11% wartości każdej Nagrody (dalej: „Świadczenie Dodatkowe”). Kwota
Świadczenia Dodatkowego zostanie potrącona przez Organizatora na poczet podatku
dochodowego.
3. Laureatom nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
4. Zwycięzcy mogą zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje im ekwiwalent pieniężny ani
jakakolwiek inna nagroda.
5. Zwycięzcy są zobowiązani przekazać Organizatorowi w wiadomości prywatnej na Facebooku,
Instagramie i TikToku wszelkie dane, niezbędne do realizacji Konkursu oraz wysyłki nagród
do laureatów, tj. co najmniej: imię i nazwisko, adres korespondencyjny oraz numer telefonu
dla kuriera.
6. W przypadku kiedy zwycięzcy Konkursu nie wyślą do Organizatora danych adresowych do
wysyłki nagród w ciągu 3 dni od opublikowania listy laureatów, Organizator ma prawo do
wybrania kolejnego laureata spośród zgłoszonych w Konkursie.
7. W przypadku nieskontaktowania się Laureata z Organizatorem w ciągu 3 dni po dniu
opublikowaniu wyników Konkursu, lub wysłania nieprawidłowych danych roszczenie
o wydanie nagrody wygasa.
8. Nagrody zostaną wysłane zwycięzcom w ciągu 30 dni roboczych od dnia przesłania danych
osobowych o których mowa poniżej.
1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników
Konkursu (m. in. za niezgodne ze stanem faktycznym podanie przez nagrodzonych
Uczestników Konkursu danych kontaktowych, adresu do wysyłki nagrody i innych danych
służących do identyfikacji oraz za wszelkie niezgłoszone Organizatorowi zmiany tych danych),
w tym za brak możliwości przekazania nagród z przyczyny leżących po stronie Uczestnika.
W takim wypadku nagroda przepada.
2. Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez
Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych
z usunięciem naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników,
których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem Facebooka,
Instagrama czy TikToka, w szczególności Uczestników, którzy:
a) zamieszczają treści naruszające powszechnie akceptowane normy obyczajowe, moralno-
etyczne, niosą treści propagujące przemoc, wzywają do antagonizmów na tle rasowym,
wyznaniowym lub etnicznym, zawierają treści uznane powszechnie za obelżywe, a także
zawierają treści naruszające dobra osobiste Organizatora lub stawiające go w niekorzystnym
świetle lub niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem poszczególnyc platform
społecznościowych (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie
tekstowej, jak i graficznej);
b) podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami
Facebooka, Instagrama czy TikToka;
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz
teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platform Facebook,
Instagram czy TikTok.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub
aplikacji ze strony Facebooka, Instagrama czy TikToka.
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu oraz uwagi dotyczące
zasad, przeprowadzenia lub rozstrzygnięcia Konkursu prosimy zgłaszać mailowo na adres:
ludwik@higrupa.pl w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 7 (siedmiu)
dni od dnia rozstrzygnięcia Konkursu.
2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
3. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz uzasadnienie reklamacji. W
tytule wiadomości prosimy dodać opis (Konkurs na Facebooku – tytuł Konkursu).
4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty ich wpłynięcia.
1. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie
w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu,
wybrania laureata oraz umożliwienia odebrania nagrody. Przetwarzane dane osobowe przez
Organizatora będącego Administratorem danych osobowych dotyczą podstawowych danych
znajdujących się na profilu osób biorących udział w Konkursie, czyli imienia, nazwiska,
rozwiązania zadania konkursowego.
2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane przez Organizatora tylko przez
okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu i zrealizowania nagrody przez Uczestnika,
chyba że przepisy prawa nakazują dłuższego przechowywania danych. Dane osobowe
Laureata będą przetwarzane po zakończeniu Konkursu w celu odebrania nagrody,
a w przypadku konieczności dokonania rozliczeń podatkowych przez Organizatora – do czasu
upłynięcia 5 lat od zakończenia roku obrotowego, zgodnie z przepisami prawa podatkowego.
Jeżeli Konkurs polega na umieszczaniu zdjęć/komentarzy bądź innych informacji na profilu
Ludwika, informacje te pozostaną w postaci archiwalnej.
3. Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania,
ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie
z art. 15-21 ) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (UE) 2016/679 z dnia
27.04.2016 r., dalej „RODO”), a jeżeli dane były przekazane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1
lit. a RODO) – informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie, a co nie
wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej
wycofaniem. W celu realizacji uprawnień, osoba której dane dotyczą może wysłać stosowną
prośbę na adres email ludwik@higrupa.pl. Uczestnik ma również prawo złożyć skargę do
Prezesa UODO. Dane są podawane na zasadach dobrowolności, przy czym w zakresie
uczestnictwa w Konkursie wymagana jest rejestracja na portalu społecznościowym Facebook
oraz bycie fanem marki Ludwik.
4. W momencie usunięcia danych lub zgłoszenia sprzeciwu Użytkownik traci możliwość
Uczestnictwa w Konkursie, ponieważ bez danych Organizator nie będzie posiadał możliwości
odebrania zgłoszenia konkursowego oraz wybrania Uczestnika jako Laureata.
5. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) udziału Uczestników w Konkursie na podstawie niniejszego Regulaminu, ustaleniu zwycięzcy
oraz udostępnienie informacji o Laureatach pod Postem Konkursowym, co stanowi prawnie
uzasadniony interes Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) oraz lit. b RODO;
b) komunikacji z Uczestnikami Konkursu oraz Laureatem, co stanowi prawnie uzasadniony
interes Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
c) reagowania na reklamacje, roszczenia – w przypadku ich pojawienia się, możliwość udzielenia
odpowiedzi stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f)
d) wypełniania zobowiązań prawnych, którymi obarczony może być Organizator, zgodnie
z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
6. Odbiorcami danych Uczestników Konkursu mogą być:
a) zewnętrzni dostawcy usług oraz ich podwykonawcy, co m. in. umożliwia przeprowadzenie
Konkursu w Internecie i udzielanie odpowiedzi Uczestnikom
1. Wszelkie prawa własności intelektualnej do Konkursu przysługują Organizatorowi.
Uczestnictwo w Konkursie nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Uczestników
jakichkolwiek praw własności intelektualnej.
2. Zgłaszając się do Konkursu, Uczestnik oświadcza, że nadesłane przez niego tekst, zdjęcie czy
video jest jego autorstwa oraz, że przysługują mu wszelkie autorskie prawa majątkowe i
osobiste do tego utworu. W przypadku gdyby zgłoszone zdjęcia naruszały jakiekolwiek prawa
osób trzecich, w tym autorskie prawa majątkowe lub dobra osobiste – zobowiązują się do
zaspokojenia wszelkich roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie w związku z naruszeniem
tych praw. W przypadku, gdyby Organizator zaspokoił takie roszczenia – zobowiązują się do
ich zwrotu w pełnej wysokości. W przypadku dochodzenia na drodze sądowej przez osoby
trzecie roszczeń wynikających z powyższego tytułu przeciwko Organizatorowi, Uczestnik
zobowiązuje się do przystąpienia do procesu po stronie Organizatora, a w razie przegrania
sprawy sądowej do zwrotu wszelkich kosztów postępowania sądowego związanych ze
sprawą, poniesionych ze strony Organizatora.
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 5 kwietnia 2024 r. i obowiązuje do 30 czerwca 2024 r.
2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu
cywilnego i inne przepisy prawa.
3. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny
właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
4. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny
5. Zasady Konkursu zawarte są w niniejszym Regulaminie. Regulamin dostępny jest w siedzibie
Organizatora oraz na jego stronie www.higrupa.pl/konkursludwik
6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Konkursu w trakcie jego trwania.
Informacja o zmianach będzie zamieszczona w kanałach społecznościowych w których
odbywa się konkurs oraz na oficjalnej stronie Organizatora www.higrupa.pl/konkursludwik