Regulamin Konkursu

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki Konkursu.

2. Organizatorem Konkursu jest hi Grupa Sp. z o.o. (dalej „Organizator”) z siedzibą przy ulicy Bokserska 2/13, 02-682 Warszawa, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000558002, NIP: 9512392829, REGON: 361540544. Partnerem w organizacji Konkursu jest GRUPA INCO S.A. (dalej „Partner”) z siedzibą w Warszawie przy ulicy Wspólnej 25, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, pod nr KRS 0000101255, NIP: 5260300428, REGON: 000599764.

3. Fundatorem nagrody jest Partner.

4. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook, Instagram czy TikTok. Serwisy wcześniej wymienione nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek działania związane z organizacją Konkursu na łamach poszczególnych serwisów.

§ 2. Warunki uczestnictwa

1. Dostęp do Konkursu jest bezpłatny, a udział w nim jest dobrowolny.

2. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne zamieszkałe w Rzeczpospolitej Polsce, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolnoścido czynności prawnych, będące użytkownikami i posiadający aktywne konto w serwisie

Facebook, Instagram lub TikTok, które zaakceptowały niniejszy Regulamin (dalej:

Uczestnik”).

3. Uczestnik oświadcza zatem, że:

a) jest osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;

b) zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do

Konkursu;

c) wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznał się z treścią dotyczącą

procedury odbioru nagrody i ją w pełni akceptuje;

d) zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu

Facebook, Instagram i TikTok;

e) wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem

w Konkursie;

f) jest zarejestrowanym Użytkownikiem jednego z portali społecznościowych Facebook,

Instagram lub TikTok;

4. Konkurs jest dostępny w formie ogłoszenia konkursowego (dalej: „Post/Reels Konkursowy“)

i odbywa się za pośrednictwem stron marki Ludwik na portalach społecznościowych

znajdujących się pod adresami: https://www.facebook.com/ludwikpl/.

https://www.instagram.com/ludwikjestekstra/ i https://www.tiktok.com/@ludwikjestekstra

5. Konkurs trwa od 5.04.2024 do 12.05.2024 do godziny 23:59:59 CET. Konkurs organizowany

jest w 3 etapach:

a. I etap konkursu – prowadzony na portalu społecznościowym Facebook w terminie

5.04.2024 – 14.04.2024

b. II etap konkursu – prowadzony na portalu społecznościowym Instagram w terminie

17.04.2024 – 28.04.2024

c. III etap konkursu – prowadzony na portalu społecznościowym TikTok w terminie

30.04.2024 – 12.05.2024

6. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone w następujących terminach oraz w następujący sposób:

a. I etap konkursu – termin ogłoszenia wyników do 22.04.2024, w komentarzu do postu

konkursowego na portalu społecznościowym Facebook

b. II etap konkursu – termin ogłoszenia wyników do 6.05.2024, w komentarzu do postu

konkursowego na portalu społecznościowym Instagram

c. I etap konkursu – termin ogłoszenia wyników do 20.05.2024, w komentarzu do postu

konkursowego na portalu społecznościowym TikTok

7. Organizator zapewnia, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem

wzajemnym, loterią promocyjną ani grą, której wynik zależy od przypadku.

8. Konkurs skierowany jest wyłącznie do osób, które są fanami marki Ludwik na Facebooku:

https://www.facebook.com/ludwikpl/, na Instagramie

https://www.instagram.com/ludwikjestekstra/ czy na TikToku:

@ludwikjestekstra

9. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora Hi Grupa Sp. z o.o.,

pracownicy Partnera, oraz ich osoby najbliższe. Pracownikami w rozumieniu Regulaminu są

członkowie organów Partnera lub Hi Grupa Sp. z o.o. a także osoby zatrudnione przez

Partnera bądź Hi Grupa Sp. z o.o. na podstawie umowy o pracę lub wykonujące inne

czynności na podstawie umowy zlecenia, lub umowy o dzieło. Osobami najbliższymi w

rozumieniu Regulaminu są osoby, z którymi pracownicy Partnera lub Hi Grupa Sp. z o.o.

pozostają w związku małżeńskim albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii

prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej.

§ 3. Zadanie konkursowe

1. Aby wziąć udział w Konkursie, należy wykonać wymienione poniżej zadanie konkursowe

zawarte również w postach konkursowych:

a. W komentarzu do posta konkursowego należy w kreatywny sposób opisać „Moje

wspomnienia z Ludwikiem”

b. Organizator dopuszcza zgłoszenia w formie tekstowej, zdjęcia lub video.

c. W przypadku zgłoszenia na platformach Instagram oraz TikTok uczestnicy mogą

dodawać zgłoszenia także za pomocą filmów typu Reels/TikTok z oznaczeniem profilu

@ludwikjestekstra.

2. O przyznaniu nagród decyduje Komisja w drodze analizy poprawności wykonania zadań przez

Uczestników Konkursu, opisanych powyżej w ust. 1.

3. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za

pośrednictwem portali Facebook, Instagram, TikTok, w postaci komentarzy z pod postami

konkursowymi.

4. Organizator zwraca uwagę na poszanowanie twórczości innych i zachowanie kultury

w wypowiedziach. Zgłoszenia zawierające wulgaryzmy i niecenzuralne słowa będą usuwane

i nie będą brały udziału w Konkursie.

5. Zwycięzca oświadcza, że treść zgłoszenia, zdjęcie lub film powstały jako zgłoszenie do

Konkursu jest wynikiem jego twórczości, a prawa do ich rozpowszechniania i wydania nie są

ograniczone.

§ 4. Nagroda

1. Spośród nadesłanych zdjęć, Organizator nagrodzi najlepsze 45 zgłoszeń dedykowanymi

butelkami płynu do naczyń Ludwik personalizowanymi imieniem każdego ze zwycięzców o

wartości 10 zł brutto każda. Organizator zobowiązuje się do przygotowania dedykowanych

butelek i ich wysyłki do zwycięzców w terminie do 30 dni od przesłania przez zwycięzcę

swojego imienia, za pomocą wiadomości bezpośredniej w jednym z kanałów

społecznościowych, w którym akurat prowadzony był konkurs w danym etapie.

2. Wraz z Nagrodą przyznaną Laureatowi wyłonionemu zgodnie z zasadami określonymi w

niniejszym Regulaminie, przyznana zostanie dodatkowa nagroda pieniężna w kwocie

odpowiadającej 11,11% wartości każdej Nagrody (dalej: „Świadczenie Dodatkowe”). Kwota

Świadczenia Dodatkowego zostanie potrącona przez Organizatora na poczet podatku

dochodowego.

3. Laureatom nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.

4. Zwycięzcy mogą zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje im ekwiwalent pieniężny ani

jakakolwiek inna nagroda.

5. Zwycięzcy są zobowiązani przekazać Organizatorowi w wiadomości prywatnej na Facebooku,

Instagramie i TikToku wszelkie dane, niezbędne do realizacji Konkursu oraz wysyłki nagród

do laureatów, tj. co najmniej: imię i nazwisko, adres korespondencyjny oraz numer telefonu

dla kuriera.

6. W przypadku kiedy zwycięzcy Konkursu nie wyślą do Organizatora danych adresowych do

wysyłki nagród w ciągu 3 dni od opublikowania listy laureatów, Organizator ma prawo do

wybrania kolejnego laureata spośród zgłoszonych w Konkursie.

7. W przypadku nieskontaktowania się Laureata z Organizatorem w ciągu 3 dni po dniu

opublikowaniu wyników Konkursu, lub wysłania nieprawidłowych danych roszczenie

o wydanie nagrody wygasa.

8. Nagrody zostaną wysłane zwycięzcom w ciągu 30 dni roboczych od dnia przesłania danych

osobowych o których mowa poniżej.

§ 5. Zakres odpowiedzialności Organizatora

1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników

Konkursu (m. in. za niezgodne ze stanem faktycznym podanie przez nagrodzonych

Uczestników Konkursu danych kontaktowych, adresu do wysyłki nagrody i innych danych

służących do identyfikacji oraz za wszelkie niezgłoszone Organizatorowi zmiany tych danych),

w tym za brak możliwości przekazania nagród z przyczyny leżących po stronie Uczestnika.

W takim wypadku nagroda przepada.

2. Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez

Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych

z usunięciem naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników,

których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem Facebooka,

Instagrama czy TikToka, w szczególności Uczestników, którzy:

a) zamieszczają treści naruszające powszechnie akceptowane normy obyczajowe, moralno-

etyczne, niosą treści propagujące przemoc, wzywają do antagonizmów na tle rasowym,

wyznaniowym lub etnicznym, zawierają treści uznane powszechnie za obelżywe, a także

zawierają treści naruszające dobra osobiste Organizatora lub stawiające go w niekorzystnym

świetle lub niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem poszczególnyc platform

społecznościowych (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie

tekstowej, jak i graficznej);

b) podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami

Facebooka, Instagrama czy TikToka;

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz

teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platform Facebook,

Instagram czy TikTok.

5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub

aplikacji ze strony Facebooka, Instagrama czy TikToka.

§ 6. Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu oraz uwagi dotyczące

zasad, przeprowadzenia lub rozstrzygnięcia Konkursu prosimy zgłaszać mailowo na adres:

ludwik@higrupa.pl w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 7 (siedmiu)

dni od dnia rozstrzygnięcia Konkursu.

2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.

3. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz uzasadnienie reklamacji. W

tytule wiadomości prosimy dodać opis (Konkurs na Facebooku – tytuł Konkursu).

4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty ich wpłynięcia.

§ 7.Przetwarzanie danych osobowych

1. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie

w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu,

wybrania laureata oraz umożliwienia odebrania nagrody. Przetwarzane dane osobowe przez

Organizatora będącego Administratorem danych osobowych dotyczą podstawowych danych

znajdujących się na profilu osób biorących udział w Konkursie, czyli imienia, nazwiska,

rozwiązania zadania konkursowego.

2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane przez Organizatora tylko przez

okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu i zrealizowania nagrody przez Uczestnika,

chyba że przepisy prawa nakazują dłuższego przechowywania danych. Dane osobowe

Laureata będą przetwarzane po zakończeniu Konkursu w celu odebrania nagrody,

a w przypadku konieczności dokonania rozliczeń podatkowych przez Organizatora – do czasu

upłynięcia 5 lat od zakończenia roku obrotowego, zgodnie z przepisami prawa podatkowego.

Jeżeli Konkurs polega na umieszczaniu zdjęć/komentarzy bądź innych informacji na profilu

Ludwika, informacje te pozostaną w postaci archiwalnej.

3. Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania,

ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie

z art. 15-21 ) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (UE) 2016/679 z dnia

27.04.2016 r., dalej „RODO”), a jeżeli dane były przekazane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1

lit. a RODO) – informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie, a co nie

wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej

wycofaniem. W celu realizacji uprawnień, osoba której dane dotyczą może wysłać stosowną

prośbę na adres email ludwik@higrupa.pl. Uczestnik ma również prawo złożyć skargę do

Prezesa UODO. Dane są podawane na zasadach dobrowolności, przy czym w zakresie

uczestnictwa w Konkursie wymagana jest rejestracja na portalu społecznościowym Facebook

oraz bycie fanem marki Ludwik.

4. W momencie usunięcia danych lub zgłoszenia sprzeciwu Użytkownik traci możliwość

Uczestnictwa w Konkursie, ponieważ bez danych Organizator nie będzie posiadał możliwości

odebrania zgłoszenia konkursowego oraz wybrania Uczestnika jako Laureata.

5. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:

a) udziału Uczestników w Konkursie na podstawie niniejszego Regulaminu, ustaleniu zwycięzcy

oraz udostępnienie informacji o Laureatach pod Postem Konkursowym, co stanowi prawnie

uzasadniony interes Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) oraz lit. b RODO;

b) komunikacji z Uczestnikami Konkursu oraz Laureatem, co stanowi prawnie uzasadniony

interes Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO

c) reagowania na reklamacje, roszczenia – w przypadku ich pojawienia się, możliwość udzielenia

odpowiedzi stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f)

d) wypełniania zobowiązań prawnych, którymi obarczony może być Organizator, zgodnie

z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO

6. Odbiorcami danych Uczestników Konkursu mogą być:

a) zewnętrzni dostawcy usług oraz ich podwykonawcy, co m. in. umożliwia przeprowadzenie

Konkursu w Internecie i udzielanie odpowiedzi Uczestnikom

§ 8. Prawa autorskie

1. Wszelkie prawa własności intelektualnej do Konkursu przysługują Organizatorowi.

Uczestnictwo w Konkursie nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Uczestników

jakichkolwiek praw własności intelektualnej.

2. Zgłaszając się do Konkursu, Uczestnik oświadcza, że nadesłane przez niego tekst, zdjęcie czy

video jest jego autorstwa oraz, że przysługują mu wszelkie autorskie prawa majątkowe i

osobiste do tego utworu. W przypadku gdyby zgłoszone zdjęcia naruszały jakiekolwiek prawa

osób trzecich, w tym autorskie prawa majątkowe lub dobra osobiste – zobowiązują się do

zaspokojenia wszelkich roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie w związku z naruszeniem

tych praw. W przypadku, gdyby Organizator zaspokoił takie roszczenia – zobowiązują się do

ich zwrotu w pełnej wysokości. W przypadku dochodzenia na drodze sądowej przez osoby

trzecie roszczeń wynikających z powyższego tytułu przeciwko Organizatorowi, Uczestnik

zobowiązuje się do przystąpienia do procesu po stronie Organizatora, a w razie przegrania

sprawy sądowej do zwrotu wszelkich kosztów postępowania sądowego związanych ze

sprawą, poniesionych ze strony Organizatora.

§ 9. Postanowienia końcowe

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 5 kwietnia 2024 r. i obowiązuje do 30 czerwca 2024 r.

2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu

cywilnego i inne przepisy prawa.

3. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny

właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

4. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny

5. Zasady Konkursu zawarte są w niniejszym Regulaminie. Regulamin dostępny jest w siedzibie

Organizatora oraz na jego stronie www.higrupa.pl/konkursludwik

6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Konkursu w trakcie jego trwania.

Informacja o zmianach będzie zamieszczona w kanałach społecznościowych w których

odbywa się konkurs oraz na oficjalnej stronie Organizatora www.higrupa.pl/konkursludwik