Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla suplementu diety HISTAsolv®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię edukacyjną oraz zasięgową, w tym komunikację do lekarzy.
Kampania internetowa
"Zorganizuj domową przestrzeń"
"Zorganizuj domową przestrzeń"
Elfa Manufacturing Poland Sp. z o. o. to firma z ponad 60-letnim doświadczeniem oferuje przemyślane i praktyczne rozwiązania zagospodarowania przestrzeni za pomocą indywidualnych i przemyślanych systemów przechowywania, ale także innowacyjne i nowatorskie systemy dla nowoczesnego domu. Elfa nieustannie opracowuje ciekawe pomysły dla całego domu, wprowadzając nową funkcjonalną organizację w każdym pomieszczeniu – od kuchni po garaż. Elfa słynie z niezrównanej funkcjonalności, połączonej z nowoczesnym wzornictwem i wyjątkową jakością w trzech kategoriach: system stojaków, system półek i robione na miarę drzwi przesuwne. Wszystkie trzy systemy można łączyć i modyfikować, budując nowoczesny system w dowolnym miejscu. Potrzebujesz więcej miejsca? Sprawdź, co Elfa może dla Ciebie zrobić!
hi GRUPA dla Elfy prowadziła działania marketingowe, promujące ofertę Klienta w internecie. Stworzyliśmy strategię marketingową w oparciu o dedykowane narzędzia reklamowe, takie jak AdWords i GDN, którego zadaniem jest generowanie leadów telefonicznych do Centrum Obsługi Elfa, gdzie klient może zamówić projekt zagospodarowania przestrzeni w swoim mieszkaniu. W tym celu stworzyliśmy też dedykowany landing page, na którym inspirowaliśmy rozwiązaniami systemami Elfa oraz zachęcaliśmy do kontaktu z ekspertami Klienta w celu zaprojektowania gratis swojej przestrzeni. Przygotowaliśmy kilka linii kreatywnych do promocji oferty specjalnej produktów Elfa, które emitowaliśmy przy kampanii zasięgowej, GDN, audience display oraz mailingach. Prowadzimy też działania w zakresie SEO dla stron www Elfa.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla suplementu diety HISTAsolv®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię edukacyjną oraz zasięgową, w tym komunikację do lekarzy.
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.