Akcja "Uwaga Nadwaga!"
dla Naturhouse

Akcja "Uwaga Nadwaga!"
dla Naturhouse

O kliencie

Firma Naturhouse wywodzi się z Hiszpanii, gdzie już od wielu lat jest numerem jeden w dziedzinie żywienia i dietetyki. W Polsce firma istnieje od kwietnia 2006. Aktualnie w Polsce działa ponad 330 Centrów Dietetycznych Naturhouse.

Misją Naturhouse jest reedukacja żywieniowa. Rolą dietetyka jest przede wszystkim przekazywanie zasad prawidłowego zdrowego odżywania. Przed podjęciem decyzji o odchudzaniu Naturhouse proponuje bezpłatną konsultację z dietetykiem, który wykona niezbędne badania i pomiary oraz przeprowadzi dokładny wywiad dietetyczny. Na tej podstawie identyfikuje problem i proponuje jego skuteczne rozwiązanie.

Cele i realizacja kampanii

Naszym celem było zaplanowanie strategii mediowej w internecie oraz TV, zachęcającej osoby z nadwagą do zapisania się na bezpłatne konsultacje z dietetykiem.
Kampania w internecie, kierująca do dedykowanego landing page Klienta, prowadzona była przy użyciu narzędzi: kampania zasięgowa w modelu RTB, kampania z wykorzystaniem profili behawioralnych oraz display audience. W drugiej fazie kampanii były prowadzone działania na portalach horyzontalnych – display, linki tekstowe.

Jednocześnie zaplanowaliśmy Klientowi obecność w programach TVN Meteo Active: „Schudnij jak ja” oraz „Cegiełka zdrowia”
„Schudnij jak ja” to program oparty na historiach ludzi, którym udało się dokonać pozytywnych zmian w życiu, związanych z utratą zbędnych kilogramów, zmianą nawyków żywieniowych oraz stylu życia. Bohaterami w programie byli klienci Naturhouse, którzy opowiedzieli, dlaczego zapragnęli metamorfozy, jak udało się wytrwać w postanowieniu oraz z jakimi trudnościami zmierzyli się po drodze.
"Cegiełka zdrowia" to program, w którym prowadząca Agnieszka Cegielska wraz z dietetykami, trenerami i lekarzami szczegółowo omawia choroby cywilizacyjne. Zaproszeni do programu eksperci i Klienci Naturhouse opowiedzieli o zdrowym odżywianiu i odpowiedniej dla zdrowia diecie.

Przykładowe realizacje

Poznaj podobne

STADA POLAND. FEMELIS MENO – menopauza bez hormonów.

Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt “OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.