Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.
Kampania launchowa
producenta kosmetyków
Animacja wspierająca kampanię rekrutacyjną
TRIA Polska, firma której strategią jest stworzenie na terenie całego kraju salonów sprzedaży produktów własnych i dedykowanych. Mottem firmy TRIA Polska jest dopasowanie luksusowego produktu do urody i potrzeb Klientów.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy www.triapolska.pl dla klienta, platformę komunikacji wraz z sekcją rekrutacyjną, do której przygotowaliśmy animację dedykowaną o firmie TRIA Polska, która była jednym z narzędzi pomocnym w strategii employer branding, jaką przygotowaliśmy.
Zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy strategię mediową procesu rekrutacji, której celem było pozyskanie partnerów firmy Tria oraz zbudowanie świadomości naszego Klienta jako dobrego eksperta i partnera w życiu prywatnym i zawodowym.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla suplementu diety HISTAsolv®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię edukacyjną oraz zasięgową, w tym komunikację do lekarzy.