Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Kampania launchowa
producenta kosmetyków
Animacja wspierająca kampanię rekrutacyjną
TRIA Polska, firma której strategią jest stworzenie na terenie całego kraju salonów sprzedaży produktów własnych i dedykowanych. Mottem firmy TRIA Polska jest dopasowanie luksusowego produktu do urody i potrzeb Klientów.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy www.triapolska.pl dla klienta, platformę komunikacji wraz z sekcją rekrutacyjną, do której przygotowaliśmy animację dedykowaną o firmie TRIA Polska, która była jednym z narzędzi pomocnym w strategii employer branding, jaką przygotowaliśmy.
Zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy strategię mediową procesu rekrutacji, której celem było pozyskanie partnerów firmy Tria oraz zbudowanie świadomości naszego Klienta jako dobrego eksperta i partnera w życiu prywatnym i zawodowym.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.