MONITOR FITNESS TOMTOM TOUCH.
Poznaj swoje możliwości.

Nowy fitness tracker na rynku

O KLIENCIE

Firma TomTom Sp. z o. o. jest światowy liderem w branży produktów do nawigacji, podglądu ruchu drogowego i map, a także producentem zegarków sportowych z funkcją GPS. Jest również dostawcą rozwiązań do zarządzania rozbudowaną flotą pojazdów. Nasza współpraca objęła urządzenia monitorujące aktywność fizyczną.
TomTom wprowadził na rynek zegarek TomTom Spark Cardio + Music z wbudowanym odtwarzaczem muzyki, by ułatwić codzienne treningi oraz poprawianie osiągnięć. Użytkownicy nie muszą już więcej przypinać telefonu do ramienia i martwić się o przewody podczas treningu. TomTom Spark Cardio + Music w jednym, łatwym w obsłudze urządzeniu, zapewnia im wszystko, czego potrzebują.
Nowością na rynku okazał się TomTom Touch, który miał swoją premierę w drugiej połowie roku. Jest to pierwszy na rynku monitor aktywności, który łączy analizę składu ciała, śledzenie kroków i snu oraz całodzienną kontrolę tętna, a to wszystko bezpośrednio z nadgarstka. Po naciśnięciu przycisku, TomTom Touch zmierzy procent tkanki tłuszczowej oraz masy mięśniowej ciała. Został zaprojektowany w ten sposób, aby można było korzystać z niego 24/7. Urządzenie jest wyposażone w tryby sportowe służące do biegania, jazdy na rowerze lub ćwiczeń na siłowni. TomTom Touch umożliwia także otrzymywanie powiadomień ze smartfonu.

CELE I REALIZACJE KAMPANII

Kampania skupiła się wokół nowości, którą był m.in. TomTom Touch. Produkt miał swoją premierę pod koniec września 2016 i w październiku trafił do sprzedaży. Naszym celem było pokazanie produktu w momencie wprowadzenia go na rynek i poinformowanie konsumentów o nim. Nasza grupa docelowa została trochę zmodyfikowana. W dalszym ciągu komunikacja była kierowana do osób aktywnych, jednak teraz już nie koncentrowaliśmy się tylko na osobach biegających. Razem z monitorem fitness TomTom Touch swoją premierę miał również nowy zegarek outdoorowy Adventurer oraz pojawiły się nowe modele zegarków sportowych. W październiku ruszyliśmy z kampanią zasięgową, jednak w przeciwieństwie do poprzednich działań reklamowych, działania internetowe stanowiły uzupełnienie dla bogatych narzędzi reklamowych poza nim. Zaczęliśmy od kampanii na siłowniach. To tam właśnie przychodzi nasza grupa docelowa, której produkt jest dedykowany. Wyświetlaliśmy przez miesiąc 15 sekundowy spot na monitorach BenefitTV ulokowanych na siłowniach, głównie w strefie cardio. Ponadto nasz spot reklamowy wyświetlany był również w Multikinie przed filmem Bridget Jones 3 oraz przed Inferno. Pokazaliśmy reklamę przy najbardziej obleganych filmach jesienią. Do tego nasza reklama była także wyświetlana na monitorach LCD w okolicach kas biletowych. Spot wykorzystaliśmy również w Internecie, ponownie korzystając w reklamy na Platformie Player.pl i dobierając tematycznie odpowiednie programy. W najbardziej gorącym, przedświątecznym okresie postawiliśmy na reklamę OOH. Kreację outdoorową TomToma można było zobaczyć w pięciu miastach: w Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie. Największe natężenie było oczywiście w stolicy. Intensyfikację reklam można było zauważyć także w prasie. Pojawiliśmy się m.in. w Logo, BeActive, Women’s Health, Men’s Health, Runner’s World i wielu innych tytułach.

Przykładowe realizacje

Poznaj podobne

STADA POLAND. FEMELIS MENO – menopauza bez hormonów.

Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.