Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Zegarek sportowy GPS.
Muzyka i cardio na nadgarstku.
Dobrze dobrana grupa odbiorców
Firma TomTom Sp. z o. o. jest światowy liderem w branży produktów do nawigacji, podglądu ruchu drogowego i map, a także producentem zegarków sportowych z funkcją GPS. Jest również dostawcą rozwiązań do zarządzania rozbudowaną flotą pojazdów. Nasza współpraca objęła urządzenia monitorujące aktywność fizyczną.
TomTom wprowadził na rynek zegarek TomTom Spark Cardio + Music z wbudowanym odtwarzaczem muzyki, by ułatwić codzienne treningi oraz poprawianie osiągnięć. Użytkownicy nie muszą już więcej przypinać telefonu do ramienia i martwić się o przewody podczas treningu. TomTom Spark Cardio + Music w jednym, łatwym w obsłudze urządzeniu, zapewnia im wszystko, czego potrzebują.
Nowością na rynku okazał się TomTom Touch, który miał swoją premierę w drugiej połowie roku. Jest to pierwszy na rynku monitor aktywności, który łączy analizę składu ciała, śledzenie kroków i snu oraz całodzienną kontrolę tętna, a to wszystko bezpośrednio z nadgarstka. Po naciśnięciu przycisku, TomTom Touch zmierzy procent tkanki tłuszczowej oraz masy mięśniowej ciała. Został zaprojektowany w ten sposób, aby można było korzystać z niego 24/7. Urządzenie jest wyposażone w tryby sportowe służące do biegania, jazdy na rowerze lub ćwiczeń na siłowni. TomTom Touch umożliwia także otrzymywanie powiadomień ze smartfonu.
Od czerwca 2016 do końca sierpnia nasze działania były skoncentrowane na zegarkach sportowych. Celem kampanii było zbudowanie w świadomości konsumentów wizerunku TomToma jako marki aktywnej, która ma w swojej ofercie najwyższej jakości zegarki mierzące aktywność, wzbogacone dodatkowo o doskonały GPS oraz funkcję muzyki w nadgarstku. Zegarki są multisportowe, jednak główną grupę docelową stanowiły osoby biegające. Komunikację rozpoczęliśmy w Internecie za pomocą kampanii zasięgowej kupowanej w systemie RTB. Do tego dołączyliśmy kampanię Audience w rozliczaną w modelu CPC, która została skierowana pod dokładnie sprecyzowaną grupę docelową. W połowie lipca doszło kolejne, bardzo dobre narzędzie w postaci wideo. Przez miesiąc spot TomToma emitowaliśmy na platformie VOD Player.pl, pokazując się przy tematycznie dobranych programach. Internet nie był jednak jedynym polem naszych aktywności. Również od połowy lipca można było zaobserwować reklamę TomToma w Warszawie na tyłach autobusów. Wybraliśmy okres, w którym dzień jest długi, więc tego typu reklamy są dobrze widoczne.
Jednym z naszych osiągnięć jest przyprowadzenie jakościowego ruchu na stronę internetową TomToma. Ok. 90% użytkowników strony, stanowili nowi użytkownicy. Grupa odbiorców była idealnie dobrana, co pokazują bardzo dobre statystyki. Do tych najbardziej zadowalających możemy zaliczyć stosunkowo niski współczynnik odrzuceń i bardzo dobry czas spędzony na stronie.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.