Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Multichannelowa kampania
dla leku ELMETACIN®
ELMETACIN® ... i ból pryska!
Jednym z produktów naszego Klienta - STADA Poland, jest lek ELMETACIN®.
ELMETACIN® – preparat do stosowania miejscowego w nowoczesnej formie sprayu, zawierający indometacynę.
Indometacyna to klasyczny niesteroidowy lek przeciwzapalny o działaniu:
- przeciwbólowym
- przeciwzapalnym
- przeciwobrzękowym
W ramach współpracy z Klientem przygotowaliśmy komunikację 360. Wykreowaliśmy strategię komunikacji wraz z nowym KV. Zaprojektowaliśmy, wykonaliśmy i wdrożyliśmy nową stronę www.elmetacin.pl.
Zaplanowaliśmy i zakupiliśmy media do kampanii, a mediaplan obejmował szerokie działania digitalowe, reklamę w prasie oraz POS.
Na potrzeby kampanii wykreowaliśmy oraz zajęliśmy się produkcją spotu video oraz zaplanowaniem i realizacją kampanii video.
Przygotowaliśmy również analizę tematów oraz stworzyliśmy i zrealizowaliśmy z naszymi ekspertami strategię content marketingową.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Kampania suplementu VITRUM® Calcium 1250, w której poprzez przygotowaną edukacyjną kampanię treści, prowadzoną w internecie oraz TV, podpowiadamy, jak zadbać o piękny i zdrowy uśmiech 🙂
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.