Kampania wody Vytautas
dla firmy Birštono Mineraliniai Vandenys

Vytautas - unikalna woda mineralna

O kliencie

Woda funkcjonalna Vytautas firmy Birštono Mineraliniai Vandenys została wprowadzona na polski rynek w 2013 roku. Naturalna woda mineralna, produkowana w uzdrowisku Birstonas na Litwie, jest nie tylko źródłem niezbędnych minerałów dla organizmu człowieka, ale również posiada właściwości lecznicze. Swój główny cel marka Vytautas określa jako uświadamianie ludzi jak ważne jest picie wody niezależnie od sytuacji życiowej oraz jak ważne jest zwracanie uwagi na jej skład.

Celem kampanii było zwiększenie świadomości marki Vytautas wśród osób zainteresowanych zdrowym trybem życia oraz przedstawienie Vytautas jako producenta unikalnej wody mineralnej. W tym celu przygotowaliśmy materiały edukacyjne, odwiedziliśmy fabrykę wody na Litwie oraz zbudowane obok źródła Vytautas SPA oraz sponsorowaliśmy ekipę Zabiegani.tv podczas eventów sportowych.

Realizacja kampanii

Dla Klienta Vytautas przygotowaliśmy kompleksowe działania kontentowe, które miały dostarczyć atrakcyjne jakościowe treści wraz z edukacją użytkowników na temat wody funkcjonalnej. Kampania byłą prowadzona zarówno na serwisach lifestyle, modowych, jak i współpracując z influencerami. Działania zostały wprowadzone w formie content marketingu, cyklu materiałów video z obecnością wody Vytautas jako product placement oraz komunikacji w social mediach i na Youtube. Działalność w social mediach obejmowała materiały video (vlog), posty sponsorowane oraz angażujący konkurs z nagrodami od Vytautas. Przy tych działaniach także współpracowaliśmy ze znanymi polskimi influencerami ze świata sportu, mody, kultury, lifestyle. Vytautas został także partnerem ekipy Zabiegani.tv podczas kilku maratonów i biegów, w tym Runmagedonu, gdzie została wykonana sesja zdjęciowa uczestników, sponsorowana przez Vytautas.

Przykładowe realizacje

Poznaj podobne

STADA POLAND. FEMELIS MENO – menopauza bez hormonów.

Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.