Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Kampania VITRUM D3 forte
dla Unipharm
Wspieraj odporność z Vitrum D3 forte
Unipharm, Inc. jest amerykańską firmą farmaceutyczną, specjalizującą się w produkcji leków dostępnych bez recepty (OTC) oraz suplementów diety. Działa na wielu rynkach na całym świecie, dostarczając produkty najwyższej jakości.
Przygotowaliśmy dla tego Klienta kampanie dla produktów z witaminą D3.
Witamina D3 zawarta w preparatach VITRUM® D3 i VITRUM® D3 Forte jest zawieszona w optymalnym nośniku, którym jest olej z krokosza barwierskiego i zamknięta w unikalnej miękkiej kapsułce. Dzięki temu jest ona gotowa do wchłonięcia i może być przyjmowana niezależnie od posiłku.
Celem kampanii było m.in. ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY, WZMOCNIENIE ŚWIADOMOŚCI NA TEMAT PRODUKTU VITRUM D3 FORTE, DOTARCIE DO GRUPY DOCELOWEJ oraz WYRÓŻNIENIE VITRUM D3 FORTE NA TLE KONKURENCJI. Głównym przekazem kampanii było wspieranie odporności poprzez przyjmowanie odpowiedniej dawki Vitrum D3 Forte.
Strategia mediowa komunikacji i nasza realizacja objęła: przygotowanie Landing Page’u pod akcję „WSPIERAJ ODPORNOŚĆ”; tworzenie materiałów graficznych na potrzeby kampanii online i prasy; produkcję treści medycznych na potrzeby content marketingu i na www Klienta (online oraz offline); planowanie i zakup mediów oraz kompleksową strategię komunikacji i prowadzenie kanałów social media.
Wśród szerokich działań w Internecie zaplanowaliśmy m.in. sekcje specjalne oraz marketing treści w tematycznych (medycznych) serwisach i wortalach wraz z produkcją treści (przez lekarzy z nami współpracujących) na potrzeby tej kampanii. Działania obejmowały również lokowanie produktu i działania contentowe w TV. Wykorzystaliśmy spot video do emisji video online na serwisach tematycznych oraz youtube. Przeprowadziliśmy szeroką kampanię z użyciem narzędzi audience programmatic, wspartych działaniami w Google (AdWords i GDN) oraz w sieciach kontekstowych o tematyce medycznej i lifestyle. Jednym z elementów była też kampania na urządzeniach mobilnych - zarówno dedykowane pakiety aplikacji jak i na stronach mobilnych dopasowanych do grupy celowej kampanii. Przez cały okres kampanii, kilku miesięczny, prowadziliśmy również działania w mediach społecznościowych w ramach wcześniej przygotowanej strategii.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.
Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.