Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Laboratorium Kosmetyczne JOANNA
- kompleksowa obsługa w digital media
Laboratorium Kosmetyczne JOANNA.
W imię piękna.
Laboratorium Kosmetyczne Joanna to dynamicznie rozwijająca się polska firma działająca na rynku od prawie 35 lat. Swoją działalność zaczęła od produkcji kosmetyków do pielęgnacji włosów, jednak w 2007 roku weszła również w segment produktów do pielęgnacji ciała. Obecnie w swoim portfolio posiada ponad 500 produktów i jest wiodącym graczem na rynku koloryzacji, depilacji oraz peelingów myjących.
Misją Spółki jest specjalizacja w produkcji kosmetyków, które w pełni zaspokajają potrzeby konsumentów w zakresie szeroko rozumianej pielęgnacji włosów i ciała, charakteryzujące się wysoką jakością oraz przyjazną ceną, dlatego też stale i na bieżąco przygląda się potrzebom Klientów, aby móc spełniać ich oczekiwania. Głównymi cechami marki Joanna są zaufanie, jakość poparta badaniami aplikacyjnymi oraz elastyczność i nowoczesność.
Dla tego Klienta pracujemy kompleksowo. Regularnie prowadzimy działania marketingowe, zarówno wprowadzając nowe produkty na rynek, jak i stale komunikując konsumentom wartości produktów Joanna.
Wykorzystując kompetencje hi ADVERTISING i hi MEDIA realizujemy projekty kompleksowo: od strategii, koncepcji i produkcji kampanii całego portfolio LABORATORIUM JOANNA, przez planowanie i zakup mediów, wdrożenia kampanii i jej realizacja, aż po stałą współpracę z blogerami i działania content/video content marketingu. Jednocześnie odpowiadamy za strategię i prowadzenie komunikacji Klienta w social media - tworzenie contentu, reklama, prowadzenie profili, dedykowane akcje specjalne, konkursy itp.
Przygotowaliśmy też nową odsłonę strony www.joanna.pl oraz stale doradzamy Klientowi w tematach marketingowych, co skutkuje wspólną realizacją ciekawych projektów.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.