Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.
Kampanie wyrobów medycznych - hydrożelowych plastrów PREL®
dla firmy GENEXO.
Poznaj działanie plastrów PREL® red i PREL® blue
GENEXO jest dynamiczną polską firmą, która rozpoczęła działalność w 2004 roku. Oferuje leki przepisywane przez lekarza, jak również preparaty dostępne bez recepty. Produkty te są bardzo wysokiej jakości, produkowane w nowoczesnych technologiach. Dbałość o wysoką jakość oferowanych produktów jest jednym z kluczowych zadań firmy, czego potwierdzeniem są liczne certyfikaty i wyróżnienia.
Prowadziliśmy kampanie dla jednego produktu z portfolio Klienta - hydrożelowych plastrów PREL®. Naszym zadaniem było przygotowanie strategii, zaplanowanie i zakup mediów oraz przeprowadzenie całej kampanii we wszystkich mediach. Cele kampanii to: wzmocnienie rozpoznawalności produktów; zwiększenie sprzedaży (szczególnie w grupie docelowej); efektywna edukacja grupy docelowej.
Kampania była prowadzona przez dwa sezony wiosenno-letnie i obejmowała wiele mediów i aktywizacji. Kampanie wizerunkowe przeprowadziliśmy przy użyciu narzędzi RTB, programmatic audience oraz pakietów tematycznych. Jednocześnie prowadziliśmy kampanie w Google (AdWords i GDN z remarketingiem) oraz kampanie na urządzeniach mobilnych w aplikacjach sportowych i fitness oraz na stronach mobilnych (pakiety sport, lifestyle, zdrowie). Planując video marketing przygotowaliśmy koncepcję oraz wykonaliśmy animację video. Reklama PREL® emitowana była również na Facebooku, targetując pod grupę celową. Kampania miała też swoją odsłonę w prasie tematycznej (sport, zdrowie) oraz byliśmy obecni podczas eventów sportowych (m.in. Iron Man, Sky Tower Run).
Kampanie wyrobów medycznych - hydrożelowych plastrów PREL
Poznaj podobne
Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla suplementu diety HISTAsolv®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię edukacyjną oraz zasięgową, w tym komunikację do lekarzy.