Kampanie wyrobów medycznych - hydrożelowych plastrów PREL®
dla firmy GENEXO.

Poznaj działanie plastrów PREL® red i PREL® blue

O KLIENCIE

GENEXO jest dynamiczną polską firmą, która rozpoczęła działalność w 2004 roku. Oferuje leki przepisywane przez lekarza, jak również preparaty dostępne bez recepty. Produkty te są bardzo wysokiej jakości, produkowane w nowoczesnych technologiach. Dbałość o wysoką jakość oferowanych produktów jest jednym z kluczowych zadań firmy, czego potwierdzeniem są liczne certyfikaty i wyróżnienia.
Prowadziliśmy kampanie dla jednego produktu z portfolio Klienta - hydrożelowych plastrów PREL®. Naszym zadaniem było przygotowanie strategii, zaplanowanie i zakup mediów oraz przeprowadzenie całej kampanii we wszystkich mediach. Cele kampanii to: wzmocnienie rozpoznawalności produktów; zwiększenie sprzedaży (szczególnie w grupie docelowej); efektywna edukacja grupy docelowej.

REALIZACJA KAMPANII

Kampania była prowadzona przez dwa sezony wiosenno-letnie i obejmowała wiele mediów i aktywizacji. Kampanie wizerunkowe przeprowadziliśmy przy użyciu narzędzi RTB, programmatic audience oraz pakietów tematycznych. Jednocześnie prowadziliśmy kampanie w Google (AdWords i GDN z remarketingiem) oraz kampanie na urządzeniach mobilnych w aplikacjach sportowych i fitness oraz na stronach mobilnych (pakiety sport, lifestyle, zdrowie). Planując video marketing przygotowaliśmy koncepcję oraz wykonaliśmy animację video. Reklama PREL® emitowana była również na Facebooku, targetując pod grupę celową. Kampania miała też swoją odsłonę w prasie tematycznej (sport, zdrowie) oraz byliśmy obecni podczas eventów sportowych (m.in. Iron Man, Sky Tower Run).

Kampanie wyrobów medycznych - hydrożelowych plastrów PREL

Poznaj podobne