Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Kampanie wspierające
oferty specjalne
Kampanie dla Drogerii Natura
Drogerie Natura to jedna z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym. Natura od prawie 20 lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów, na bieżąco dostosowując ofertę do ich potrzeb i oczekiwań. Wśród produktów dostępnych w sklepach można znaleźć bogatą gamę marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym oraz asortyment dostępny wyłącznie w salonach sieci, w tym marki KOBO Professional, My Secret, Sensique czy Seyo.
Naszym celem było przygotowanie strategii mediowej oraz zakup i koordynowanie kampanii promującej sieć sprzedaży Klienta oraz cykliczne akcje promocyjne, jakie Drogeria Natura prowadzi co 2 tygodnie. Kampanie prowadziliśmy, w zależności od grupy celowej i promowanych produktów, z wykorzystaniem narzędzi: kampanie zasięgowe w modelu RTB, Display Audience, Google, obecność kontekstowa na portalach horyzontalnych, pakiety tematyczne (serwisy lifestyle, uroda, zdrowie).
Wyróżnikiem Drogerii Natura jest profesjonalne podejście do Klientów – zarówno na poziomie jakości obsługi, jak i komfortu robienia zakupów. Firma systematycznie bada oczekiwania Klientów oraz na bieżąco śledzi trendy na rynku, dlatego też wdrożyła własną platformę eCommerce, dla której realizowaliśmy kampanię w Google z wykorzystaniem narzędzi AdWords, remarketing oraz PLA.
Realizacje
Poznaj podobne
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.
Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.