Kampanie wspierające
oferty specjalne

Kampanie dla Drogerii Natura

O kliencie

Drogerie Natura to jedna z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym. Natura od prawie 20 lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów, na bieżąco dostosowując ofertę do ich potrzeb i oczekiwań. Wśród produktów dostępnych w sklepach można znaleźć bogatą gamę marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym oraz asortyment dostępny wyłącznie w salonach sieci, w tym marki KOBO Professional, My Secret, Sensique czy Seyo.


Cele i zakres kampanii

Naszym celem było przygotowanie strategii mediowej oraz zakup i koordynowanie kampanii promującej sieć sprzedaży Klienta oraz cykliczne akcje promocyjne, jakie Drogeria Natura prowadzi co 2 tygodnie. Kampanie prowadziliśmy, w zależności od grupy celowej i promowanych produktów, z wykorzystaniem narzędzi: kampanie zasięgowe w modelu RTB, Display Audience, Google, obecność kontekstowa na portalach horyzontalnych, pakiety tematyczne (serwisy lifestyle, uroda, zdrowie).
Wyróżnikiem Drogerii Natura jest profesjonalne podejście do Klientów – zarówno na poziomie jakości obsługi, jak i komfortu robienia zakupów. Firma systematycznie bada oczekiwania Klientów oraz na bieżąco śledzi trendy na rynku, dlatego też wdrożyła własną platformę eCommerce, dla której realizowaliśmy kampanię w Google z wykorzystaniem narzędzi AdWords, remarketing oraz PLA.

Realizacje

Poznaj podobne

STADA POLAND. FEMELIS MENO – menopauza bez hormonów.

Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt “OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.