Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Nowa jakość na Bemowie
Decoma Invest
Metro City
nowa jakość na Bemowie
METRO CITY to inwestycja położona w znakomicie skomunikowanym miejscu Bemowa przy ul. Pełczyńskiego 22J, w niewielkiej odległości od centrum miasta.
Nowoczesna bryła koresponduje ze stylem życia mieszkańców Bemowa oraz harmonizuje z dynamicznym rozwojem dzielnicy, która cieszy się znakomitymi opiniami. Szeroki wybór mieszkań oraz apartamentów z własnym tarasem na dachu, wysoka jakość wykończenia, wyjątkowa, oryginalna architektura oraz otoczenie i infrastruktura okolicy sprawia, że jest to wyróżniająca się inwestycja na warszawskim rynku nieruchomości.
Naszym zadaniem była kompleksowa obsługa inwestycji. Stworzyliśmy nową stronę www.metrocity.com.pl wraz z wizualizacjami budynku i wnętrz oraz strategię kreatywną kampanii. Przygotowaliśmy kilka linii kreatywnych grafik, poświęconych mieszkaniom standardowym, apartamentom oraz lokalom usługowym, foldery do druku oraz spot radiowy. Odpowiadamy za kompleksowe działania i strategię mediową we wszystkich mediach, promując inwestycję do wyszczególnionych grup celowych. Wspieramy także komunikacyjnie dni otwarte na inwestycji Metro City.
W strategii mediowej korzystamy z narzędzi m.in. display audience, RTB, FB ads, pakiety tematyczne, stałe formaty w lokalnych serwisach informacyjnych, AdWords i GDN, radio, mobile marketing.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.