Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Content marketing
dla produktu Souvenaid®
Content marketing dla produktu Souvenaid®
Nutricia Medyczna jest częścią Grupy Danone. Oferuje ponad 200 najwyższej jakości produktów przeznaczonych zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Specjalizuje się w żywieniu dedykowanym różnym grupom pacjentów np. pacjentom onkologicznym czy neurologicznym, posiada również bogate doświadczenie w leczeniu żywieniowym chorób metabolicznych i rzadkich.
Jednym z produktów naszego Klienta jest właśnie Souvenaid ® - preparat żywienia medycznego dla pacjentów we wczesnym stadium choroby Alzheimera.
Celem kampanii było stworzenie kampanii contentowej dla preparatu Souvenaid®, która postawiłaby nacisk na przekazanie chorym i ich opiekunom najważniejszych informacji dotyczących odżywiania w chorobie Alzheimera i wpływu preparatu Souvenaid® na pamięć na wczesnym etapie choroby.
Naszym celem było stworzenie kampanii jakościowej, docierającej do wyróżnionych grup celowych:
1. Chorzy we wczesnym stadium choroby Alzheimera – osoby przyjmujące preparat Souvenaid®
2. Opiekunowie osób chorych na Alzheimera (szczególnie na wczesnym etapie choroby) – osoby kupujące preparat Souvenaid® dla swoich podopiecznych.
W tym celu zostało wykonane badanie treści medycznych w internecie na wyselekcjonowane frazy kluczowe (demencja starcza, problemy z koncentracją, kłopoty z pamięcią, alzheimer leki, alzheimer objawy) i na tej podstawie zostały przygotowane rekomendacje tematów do kampanii treści oraz ranking portali/wortali, na których te treści publikowaliśmy.
Treści edukacyjne Klienta prezentowaliśmy w formie content marketingu (reklama natywna, artykuły sponsorowane, treści eksperckie itp.) na takich serwisach jak m.in. poradnikzdrowie.pl, ABCzdrowie.pl. Medonet, Newsweek)
Realizacja kampanii
Poznaj podobne
Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.