Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Co wiesz o swoich dziadkach?
Kampania dla marki Acard.
Co wiesz o...?
Polpharma jest liderem rynku farmaceutycznego w Polsce i największym polskim producentem leków.
Od ponad 80 lat cieszy się zaufaniem pacjentów, lekarzy oraz partnerów biznesowych.
Mottem firmy jest hasło:
„Ludzie pomagają Ludziom”
Dla klienta Polpharma, największego polskiego producenta leków i lidera polskiego rynku farmaceutycznego, stworzyliśmy koncepcję kreatywną oraz zrealizowaliśmy kampanię dla marki ACARD z okazji Dnia Babci i Dziadka.
Acard przy okazji szczególnych dni/świąt próbuje w nieoczywisty sposób zwrócić uwagę na kluczową rolę wiedzy o zdrowiu naszych bliskich.
Zadajemy pytania: co, tak naprawdę, wiesz o swoich bliskich? Czy wiesz wystarczająco dużo, żeby sprawić im radość w ich dniu?
Chcemy, żeby użytkownicy internetu sami wyciągnęli wnioski:
- im więcej wiem o swoich bliskich, tym łatwiej sprawię im radość.
- im więcej wiem o ich zdrowiu, tym łatwiej będę mógł im pomóc.
Realizacja
Poznaj podobne
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.
Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.