Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Kampanie
nowości wydawniczych
Kampanie nowości wydawanych przez Grupę Wydawniczą FOKSAL
Grupa Wydawnicza FOKSAL jest największym wydawnictwem w Polsce. W skład Grupy wchodzą wydawnictwa: BUCHMANN, WILGA, UROBOROS, W.A.B., FOXGAMES, YA! Grupa ta to połączenie wieloletniego doświadczenia, chęci zaoferowania czytelnikom wyjątkowych i wyróżniających się książek w nowoczesnym wydaniu, a przede wszystkim dbałość o utrzymanie ich zaufania. Wspólnie tworzonej jakości towarzyszy jednocześnie zachowanie tożsamości marek - każde z wydawnictw zachowuje znaki firmowe i kontynuuje własny program, wciąż go rozszerzając i udoskonalając.
Mieliśmy przyjemność współtworzyć komunikacje marketingową dla takich tytułów m.in. jak: „Warszawa 1944. Tragiczne powstanie”, „Ponura drużyna”, „Kobieta, która przez rok nie wstawała z łóżka”, „Magiczne gumki LOOM”, „Spirit Animals”, „Zła krew”, czy tytuły trylogii autorstwa Philipa Kerra.
Każdy z tytułów to inna grupa celowa, dlatego do promocji każdej z książek podeszliśmy indywidualnie, dobierając narzędzia oraz sposób dotarcia do określonych czytelników. Wykorzystaliśmy szereg rozwiązań marketingowych: od mailingu, AdWords i GDN, przez pakiety tematyczne, reklamę na FB oraz prowadzenie akcji specjalnych w social media, kampanie zasięgowe w modelu RTB, Audience Display, video online, aż po współpracę z największymi w Polsce wortalami tematycznymi i opiniotwórczymi serwisami książkowymi.
Odpowiadaliśmy również za przygotowanie kreacji do kampanii.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Zrealizowaliśmy szeroką edukacyjno – sprzedażową kampanię dla linii preparatów na wszawicę – HEDRIN®. Kampania obejmowała działania dedykowane dla rodziców, szkół i przedszkoli oraz farmaceutów.
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dla suplementu diety FEMELIS MENO projekt „OSWAJAMY MENOPAUZĘ”. Akcja miała charakter przede wszystkim contentowy, edukacyjny, poradnikowy i ekspercki, przy wsparciu Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Menopauzy i Andropauzy. Towarzyszył jej konkurs z nagrodami.
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla suplementu diety HISTAsolv®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię edukacyjną oraz zasięgową, w tym komunikację do lekarzy.