Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Z drewnianych podłóg
wydobywamy to, co najlepsze
Bona - Passion for wood floors
Bona AB jest firmą rodzinną założoną w 1919 roku w Szwecji w Malmӧ. Firma Bona dostarcza produkty do zabezpieczania podłóg drewnianych, ale dba również o podłogi przez cały czas ich użytkowania. Od wielu lat firma Bona zapewnia i udoskonala rozwiązania, które utrzymują posadzki w doskonałym stanie. Posiada długoletnie doświadczenie w branży podłóg drewnianych, jest mocno w nią zaangażowana i stale poszukuje innowacji. Pozwala to zaoferować produkty gwarantujące trwałe rezultaty oraz profesjonalistom właścicielom podłóg.
Prowadzimy regularnie kampanie dla Klienta, m.in. adoptowaliśmy na rynek Polski spot video, który następnie emitowaliśmy w kanale video online i TV. Prowadziliśmy kampanie w Internecie, m.in. w modelu RTB, SEO, AdWords, kampanie kontekstowe i szerokie działania content marketingowe skierowane zarówno do profesjonalistów (parkieciarze i architekci) w serwisach specjalistycznych i branżowych, jak i do klienta indywidualnego. Doradzamy i szukamy kreatywnych kompleksowych rozwiązań marketingowych, czego skutkiem są ciekawe i efektywne kampanie dla firmy Bona.
Przykładowe realizacje
Poznaj podobne
Koncepcja, produkcja i realizacja wielokanałowej kampanii dla leku ELMETACIN®. Kampania realizowana była wieloma narzędziami, docierając do sprecyzowanej grupy celowej.
Celem kampanii było stworzenie strategii komunikacji dla leku HIRUDOID®. Zrealizowaliśmy szeroką multichannelową kampanię oraz wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy spoty video.
Dla marki Akvilė przeprowadziliśmy kompleksową strategię z zakresu content marketingu, która została dopasowana do konkretnej grupy celowej. Kampania obejmowała fachowe poradnikowe treści, również merytoryczne i angażujące dla swoich odbiorców.