hi SONIC - kim jesteśmy

Dlaczego hi SONIC?

Skuteczna muzyka do reklamy czy logo dźwiękowe marki, spełniające swoją funkcję są rezultatem starannie i profesjonalnie poprowadzonego procesu koncepcyjnego, badawczego i twórczego, w oparciu o rzetelną naukową wiedzę z zakresu psychologii, nauk społecznych, funkcjonowania mediów, kulturoznawstwa i wielu innych, pokrewnych dziedzin. Oprócz zgromadzenia niezbędnej wiedzy merytorycznej, ważne jest również przeprowadzenie badań pozwalających maksymalnie określić potencjał wywoływania pozytywnych reakcji u odbiorców, zgodnie ze wcześniejszymi założeniami, uwzględniającymi np. cele i wartości marki czy oczekiwane postawy konsumenckie. Dlatego powołaliśmy hi SONIC, który jako pierwszy w Polsce proponuje Państwu wyjątkowe połączenie różnych dziedzin wiedzy i zdolności. Nasi współpracownicy, dysponujący merytorycznym przygotowaniem oraz niezbędnym talentem i kreatywnością tworzą unikalny zespół, potrafiący w sposób kompetentny i rzetelny budować efektywną komunikację dźwiękową Państwa marki.

Co nas wyróżnia?

Talent i instynkt indywidualnie dobranych do każdego projektu twórców stanowią dopełnienie zbioru składników, niezbędnych do przygotowania skutecznej muzyki reklamowej, a sama kompozycja jest naturalnym wynikiem całego, odpowiednio poprowadzonego procesu, którego twórca jest częścią.
Rozumiemy potrzeby i język marki. Znamy się na strategiach komunikacji społecznej. Mamy szerokie doświadczenie w pracy z najnowszymi mediami. Nadążamy za ciągłą ewolucją sposobu odbierania rzeczywistości przez współczesnego człowieka. Płyniemy razem z dynamicznie przeobrażającą się kulturą XXI wieku. Ciągle na nowo badamy zmieniający się wokół nas świat.

Posługujemy się dźwiękiem.

Nie robimy hałasu. Tworzymy komunikację.

Zobacz także

Media Sport Academy